Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Ser inte ut som ni kan skylla på materialet i alla fall ... ;-)
Na na na naaaa! Solen skiner, kanske bara idag!?GoranS sa:Inte ett moln
Så långt ögat kan nå
Inte en droppe regn
...
Jocke77 sa:Örje 166km. Fint men blåsigt.
GoranS sa:Nä, jag tycker det ser ut som han har bra koll på handen. ;-)
Jocke77 sa:I Lunner efter 312km. Festar på Solero och delikatoboll, nu lättåkt med medvind till hotellet i Lilleström efter 370km.
Alla har sina kort och humöret är på topp ?
GoranS sa:Misärbristen är verkligen miserabelt påtaglig i denna tråd. ;-)
GoranS sa:Bra kört!
Börjar själv snart bli lite seg av allt internetcyklande i helgen. Tufft med simultaninternetcykling av Södertäljes 100-milare, 60-milare från Malmö och Vänersborg, 40-milare från Sundsvall och ovanpå det Jotunheimen rundt. Tror jag får vila upp mig med att sticka ut och borra lite motvind själv imorgon.
Jocke77 sa:Ja, mjukglassen var slutsåld och sen bara nån isglass...
Hursomhelst slutstämplat 17:25. Blåste grym sidvind/motvind hela sista sträckan. Kul runda ?
Hm, jag är tydligen så utmattad att jag inte klarar att internetcykla ordentligt. Är nog säkrast att jag tar en vilopaus så att jag inte fortsätter och ställer till det för någon annan internetcyklist.patten sa:GoranS sa:Bra kört!
Börjar själv snart bli lite seg av allt internetcyklande i helgen. Tufft med simultaninternetcykling av Södertäljes 100-milare, 60-milare från Malmö och Vänersborg, 40-milare från Sundsvall och ovanpå det Jotunheimen rundt. Tror jag får vila upp mig med att sticka ut och borra lite motvind själv imorgon.
Samt en liten 60-milare från Göteborg. Inte lika mycket innehåll i som alla andra men ändå :)