Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eveningstar sa:Jag hoppas planen är att man kör flertalet varv på 9 km-sträckan? =)
Stream sa:Jag är med!
Kommer köra böglycra och hardtail.
Gushem sa:Blir lite nyfiken på hur starten går till? En i taget eller alla samtidigt?
Henrik83 sa:Gushem sa:Blir lite nyfiken på hur starten går till? En i taget eller alla samtidigt?
Masstart, utan trängsel. Det börjar brett & innan det hinner bli smal single track så har nog de snabbaste tagit täten medan fikacyklisterna fallit bak i ledet. Om tävlingshetsen är tillräckligt stor för att (för) många ska vilja starta längst fram så hittar vi på något bra segment eller slinga där man kan få kvala, genom att sätta en tid på Strava typ veckan innan. Men som sagt, starten är förlåtande sett till trängsel & de som vill ligga i topp kommer inte ha några problem med det.
durietz sa:Slänger in en hunka mest för att sponsra klubben så får vi se när racet närmar sig hur pass raceklar mitt nyckelben känns. Känns 50/50 nu på axeln och 10/90 på raceformen. Men man kan ju hoppas på mirakel eller svänga ner till plattan för att jämna ut oddsen. Har dom EPO där nån som har koll?
Henrik83 sa:durietz sa:Slänger in en hunka mest för att sponsra klubben så får vi se när racet närmar sig hur pass raceklar mitt nyckelben känns. Känns 50/50 nu på axeln och 10/90 på raceformen. Men man kan ju hoppas på mirakel eller svänga ner till plattan för att jämna ut oddsen. Har dom EPO där nån som har koll?
Om hm, J Lyth eller nån av de andra snabbcyklisterna ställer upp så kan det behövas både tigerblod, klet-affe & EPO. 2014 lyckades ju hm vinna trots brist på sadel, vi andra skämdes som hundar..
Rompa sa:Lite sugen är man ju :)
Cykelavstånd från Tungelsta till Lida oxå :)
Henrik83 sa:Rompa sa:Lite sugen är man ju :)
Cykelavstånd från Tungelsta till Lida oxå :)
Klart du ska köra! Eller är du rädd & bli fråncyklad av ett par baggyshorts? ;-)
hm sa:Får se när det börjar bli dags om jag kommer något.
För tillfället har jag handen i gips , men det ska väl bort till dess..
Kan isf ta med mig det fin fina priset från -14 som ni kan ha som vandringspris.