[Kalender] [Easy Ride] - Göteborg, 18:00 Franssons. Fredag

Blir det jobbigt antiflow jättemkt trampande och mycket sughål eller mycket av litet?

Redigerad 1 gång(er). Senaste ändring 2014-10-09 22:36 av underscore.

Men va fan är d som händer? Lägg av!

Nej det blir fina stigar i morrn. Men med start/stopp på samma ställe så blir det givetvis lite tunga stigningar i morrn också för att få njuta lite skönt flow.

Vilar till söndag istället, tog för mycket energi i onsdags och ville köra full tutte på visningen igår även fast jag inte borde. Det känns idag.

Verkar vara många som försöker vila sig i form inför endurot... 28.8km flow+transport fick vi ihop idag. Tack för en fin tur med en del nya stigar!

Så det blev så mkt iaf, rejäl runda med bra tempo som kändes fint i benen, känns lite bättre nu senare på kvällen men det är knappt. Pizza o folköl satt bra...
Inte så mkt folk denna turen men kul det dök upp lite tjejer, cherry & candy välkomna till happymtb!
Hello Kitty-trail i början av turen var rätt najs ;0)
Ses på söndag

Hallå, inte vad jag vet men bäst är nog om du startar en separat tråd med en förfrågan om det med ex.vis "vättlefjäll söndag" som rubrik och frågar efter folk som vill köra..

Annars finns ju kalnderfunktionen också men den antar jag att du sett.
Flest turer går i Delsjön, änggårdsbergen och hisingsparken.
Vättlefjäll brukar vara utspritt med "officiella" turer på ca. 5-6 tillfällen per år eller så.

Tack för infon Martin.
Verkar som jag får försöka ta mig till Lerum och hänga på dom där.

Hade inte hunnit kolla in kalendern sist. En bra funktion, hoppas den fylls på trots den nalkandes vintern.

Tillbaka
Topp