Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Målet är att fördubbla fjolårets klunga. Tanken är även att åka en gång till i Augusti, så de stackarna som plågar sig kring Vättern ska få en chans till en trevlig tur.
GoranS skrev:
-------------------------------------------------------
> Hade jag bott i den delen av världen och varit i
> skick för att cykla hade jag garanterat hakat
> på. Hoppas ni får en trevlig tur.
Tack! Hade varit kul att cykla med dig, men det hade berövat forumet 12-timmar livesändning. Det hade jag inte velat haft på mitt samvete.
Fyra gånger! På Karmansboturen i fjol var det två riktiga fika samt en nödfika på en ICA-butik(?) och då var det ändå nästan en full VR. Ni är uppenbarligen mer fikauthålliga i den västra delen av landet. :-)
Fantastisk dag hittills trots att vi blev nedtvingade i diket vid en idiotisk omkörning samt cyklade rakt igenom en bisvärm i Herrljunga. 4 rundor fika så vi får nog börja hemfärden lugnt.
Ah, nu föll poletten ner. Fyra tallrikar med kakor och tårta på ett ställe, inte fyra olika fik. Då är det nog klokt att inte köra alltför mkt skyltspurter och ubtrytningsförsök i backarna första biten på tillbakavägen.