[Kalender] HappyBBQridE #1 Nu har vi kört, #1 Tobgren #2 Est #3 Urtomas

mikipedia_

Aktiv medlem

Vi kör en ride istf Vallåsen tävlingen för oss som inte kan åka så långt.

Det kommer vara ett "premium event" med Burgare och dryck. Vi kör även en liten utlottning av fina priser!

Detta till den nätta kostnaden av 70kr per person.

Samling kommer att vara 10:00 på kartnålen.

Cyklingen då.
Ja vi utgår från motionscentralen i Avesta, därifrån styr vi ut på Bruksleden i ca1mil och riktigt fin flowig stig. Sen kör vi en liten transport på grusväg (1-2km) till nästa "Berg" där vi kör up och över.
Efter beget blir det en liten transport till pappas stuga för grillning och prisutdelning.

När vi är mätta och belåtna kör vi ett par km transport till skogen igen för dom sista 7-8km stig tillbaka till bilarna.

Maten.
Som blir ca 13:00 blir som Urtomas skrev "Grycksboburgare" massa nötkött,bacon,honungsmajonäs och sallad/lök
Tomas som är riktig grycksboit kommer fixa burgarna och majon, så det blir på riktigt:-)
Jag kommer fixa bröd och tillbehören.

Eventuellt kommer vi köra en enkel tidtagning. Den kommer bara vara för individuel beundran och inte ha någontig att göra med priserna. Obs, eventuellt!

Låter det kul? Isf planera in en heldag i Avesta:-)

Anmälan görs via pm, skriv namn/nick och telefon nr

Anmälda.
1.MattiasB (*)
2.Est (*)
3.Urtomas (*)
4.Tomaswikman (*)
5.Ingemar417 (*)
6.OneKickPanhead (*)
7.Jandern (*)
8.Tobgren (*)
9.Per-Erik (*)
10.Lundberg (*)
11.fredrik168 (*)
12.Roger utan happy (*)
13.dnleriksson (*)

Reserv lista.
1.Jimel
2.Wirsén
3.Jaskar
4.Fredrik utan happy
5.Krampus

Resultat.
Här kommer en länk https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lXKbvQEHtSLwF8toQDJLmZbq-U0D0Hchhgx3FNpH3JY/htmlview#

En logg över hela rundan http://email.strava.com/wf/click?up...HxdchOBlTbztOZjTuG89vxsgT-2F5AHBWYR-2FfRNM-3D

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    495 KB · Besök: 68
  • image.jpeg
    image.jpeg
    410.4 KB · Besök: 55
  • image.jpeg
    image.jpeg
    459.2 KB · Besök: 65
  • image.png
    image.png
    36.7 KB · Besök: 64
Senast ändrad:
Prisbordet har växt:-)

Det kommer att finnas
1Bitslåda
1par bromsbelägg
8 breakcleaner
1 flaska
2 första förband

Edit. Nu kommer alla atr få en lottad grej tackvare bra "sponsring"

Bilagor

• DSC_0464.JPG
    DSC_0464.JPG
    263.7 KB · Besök: 57
  • DSC_0590.JPG
    DSC_0590.JPG
    179.9 KB · Besök: 57
  • DSC_0589.JPG
    DSC_0589.JPG
    249.2 KB · Besök: 63
  • DSC_0588.JPG
    DSC_0588.JPG
    197.2 KB · Besök: 64
  • DSC_0595.JPG
    DSC_0595.JPG
    167.7 KB · Besök: 66
Senast ändrad:
Japp ska bli grymt roligt. Kul att kunna göra nånting när alla ska ha det så kul därnere.

Ska vi fresta lite och berätta vad det blir för burgare kanske?
250 gram nötkött. Ost. Bacon. Friscobröd. Sallad. Dressing. Honungsmajonnäs. Gurka.
Just det: Grycksboburgare!

mmmmmmmmmmmmmmmm öl??

Fördelarna Urtomas är om det inte kommer några så kommer vi vinna fina priser :) Å ha det lika jävla trevligt ändå!!!

Senast ändrad:
EST sa:
mmmmmmmmmmmmmmmm öl??

Fördelarna Urtomas är om det inte kommer några så kommer vi vinna fina priser :) Å ha det lika jävla trevligt ändå!!!

Lika trevligt får ni. Men fan vet om era (est+urtomas)anmälningspengar räcker till nå fina priser;-)

Lugnt jag är nog nöjd ändå? fast det kommer nog trilla in fler, bara en känsla. Du vet hur rädda de är för det okända...

Funderar på att dra med mig en kompis och åka upp från Strängnäs, hur stökigt är det? Dvs klarar man sig med en HT?

Jimel sa:
Funderar på att dra med mig en kompis och åka upp från Strängnäs, hur stökigt är det? Dvs klarar man sig med en HT?

Vad roligt, jo det är lugnt med ht. Det är en å annan sten å rot:-) Har själv kört allt med min ragley innan jag skaffade enduron:-)

Nu är det en till trevlig happyit som anmält sig! Gör honom och oss andra sällskap och njut av fin cykling.

Det är superkul att anmälningarna rulla in?
Imorgon ska jag ta en diskution med "sponsorn/grillmästaren" om vilka lottningspriser det kommer bli utöver den lilla spärrbitslådan i andra inlägget.

Hehe bra nick Nicklas svinsvårt att lista ut vem det är? 3 örebroare hittills kommer bli som hemma?. Var ute å cyklade nu, fick vända för jag mådde piss å vad hittar man hemma. En spyende liten pojk så jag tror jag vet vad jag har att vänta mig...

EST sa:
Hehe bra nick Nicklas svinsvårt att lista ut vem det är? 3 örebroare hittills kommer bli som hemma?. Var ute å cyklade nu, fick vända för jag mådde piss å vad hittar man hemma. En spyende liten pojk så jag tror jag vet vad jag har att vänta mig...

Vad bra med lite gnällbältes folk?

@est
nä va tråkigt! Hoppas du kryar fort. Vilken cykel har du tänkt ta med, jofa lr bigwig?

Tror jag tar Jofan bara för att han inte kommer? det är kallt inne....

@OneKickPanhead
Är du Niklas som med bruten arm hjäpte est och carlpedal med tidtagning förra året på mongotorp??

Nä det är jandern det. Som glömde ar dra åt kol syret på pannlampsendurot å flög som en vante. Får se om han med blir med han har skaffat tjej å jobbar på att bli fetare än jag just nu? men böcker har samma riktiga namn. Fast denna har väl en meter orange skägg å har några hd å väst. Lämnar varandra genom mc om man säger så eller om det var sprit har nog aldrig åkt en meter ihop...

Menåå.... Sälen eller svartrejs... fuck... svartrejs är ju förjäkla kul, det vet jag ju.

fast jag tror att det bara är happyride eller har jag fel? Ska du klocka nåt Mikipedia?
Aha missade att det visst kanske var så...Ja ja det är ju kul?

Senast ändrad:
EST sa:
fast jag tror att det bara är happyride eller har jag fel? Ska du klocka nåt Mikipedia?
Aha missade att det visst kanske var så...Ja ja det är ju kul?

Jag å urtomas har diskuterat tidtagning.
Vi (han) har en googleshets lösning som isf skulle bli semimanuel. Starta på fasta tider och mata in klockslagen i dokumentet som sen räknarut.

Så som vi har kört på mongotorp. Funkar fint! Om man stänger av rätt person som kommer i mål?

Tjoho. Nu är det 4 gnällbältare och 3 masar plus 2 som jag inte vet vart dom kommer ifrån.
Hur går det för Uppsalamaffian då? Dnleriksson jag vet att du vill;-)

Tillbaka
Topp