[Kalender] Happyride Lehög

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum
Jag har som målsättnig att ta med ved för att kunna grilla korv, men lovar inte att minnet är tillräckligt bra.

@Tobgren du har kanske en kaffepanna att ta med så vi kan dricka lite java?? Isf bjusar jag dig på korv;)

Typiskt det är skidresa inbokad. Hoppas ni får det lika skoj som det var förra gången.

Senast ändrad:
Hur nära bilarna kommer vi att vara?? Är lite sugen att ta med båda cyklarna men vill inte vara allt för långt ifrån den som inte används.

Nja, en bit ifrån bilarna är vi. Bilarna är hela tiden utom synhåll. Varför tar du inte bara med den bästa cykeln och lämnar den dåliga hemma?

carl-pedal sa:
Nja, en bit ifrån bilarna är vi. Bilarna är hela tiden utom synhåll. Varför tar du inte bara med den bästa cykeln och lämnar den dåliga hemma?

Ingen är dålig, den ena är ht med asskön fox gaffel å den andra är min enduro med nymonterad luftkappe i piken.

Aja får fundera lite om det är så med avstånden.

Det verkar bli fin fint väder till helgen!

Hur är snöläget nu?

Bilagor

• IMG_0029.PNG
    IMG_0029.PNG
    125.3 KB · Besök: 12
carl-pedal sa:
Man behöver aldrig dubb på Lehög! Och det är faktiskt sant. Ser lovande ut med vädret - barmark och hårt.

Ska bli så jäävla skoj!!

Ikväll är det mekkväll med finlir inför:)
Jag kommer även att ha med ved så alla kan grilla korv, medtag egen grillpinne så bjuder jag på värmen.

Hjälmen pimpad med kamera och klibbor, veden huggen. Nu är det bara att vänta tills Lördag morgon!

Bilagor

• IMG_20170209_173944.jpg
    IMG_20170209_173944.jpg
    297.6 KB · Besök: 10
  • IMG_20170209_172057.jpg
    IMG_20170209_172057.jpg
    252.7 KB · Besök: 14
Tillbaka
Topp