Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tomaswikman sa:tobgren sa:Tyvärr är du det :( Ska jag sätta upp dig på en reservplats om någon skulle backa ur?Tomaswikman sa:Det där skulle vara grymt kul att vara med på. Men tyvärr är jag väl försent ute!?
Ser ut att bli ett starkt startfält
Ja tack. Men den listan är väl ganska lång?
pontusolofsson sa:Finns det möjlighet för någon genomkörning innan eller ska alla köra blint?
Sträckorna är ju kända så vill någon köra dom i förväg kommer jag inte diska den. Jag kommer inte anordna någon "träning" då jag personligen föredrar blindracing ?pontusolofsson sa:Finns det möjlighet för någon genomkörning innan eller ska alla köra blint?
mikipedia_ sa:Kommer inte solskensmannen så vi får regn???
Per-Erik sa:mikipedia_ sa:Kommer inte solskensmannen så vi får regn???
Av nån konstig anledning tog Tobgren bort min anmälan.... på riktigt.....
tobgren sa:Du får gå en kurs i att kommunicera, du vet svara på sms o sånt?
UrTomas sa:Din starkaste sida borde vara att cykla i regn, kan jag tycka.
;)
Per-Erik sa:UrTomas sa:Din starkaste sida borde vara att cykla i regn, kan jag tycka.
;)
Det och kommunikation är mina starkaste sidor!
pontusolofsson sa:Finns det möjlighet för någon genomkörning innan eller ska alla köra blint?
Vem är det som kör egentligen? :DUrTomas sa:Här är mitt åkdon :)
tobgren sa:Bifogar länk till en video där jag i förmiddags körde sträcka 4. Trädkramningen en bit in i filmen bjuder jag på :)
Trevligt, inte svär du så mycket!?
tobgren sa:Tajta träd, jag har en centimeter till godo på varje sida med mitt 740mm styre, jag kommer snitsla upp platsen på tävlingsdagen så ni slipper en obehaglig överraskning!
Vi får hoppas på det!Henrik83 sa:Det luktar succé!
Joooodå visst gör du det ?Mathias B sa:tobgren sa:Tajta träd, jag har en centimeter till godo på varje sida med mitt 740mm styre, jag kommer snitsla upp platsen på tävlingsdagen så ni slipper en obehaglig överraskning!
Där kommer inte jag igenom. ?
UrTomas sa:Här är mitt åkdon :)
Jimel sa:UrTomas sa:Här är mitt åkdon :)
Går dom där att cykla på numer?
tobgren sa:Joooodå visst gör du det ?Mathias B sa:tobgren sa:Tajta träd, jag har en centimeter till godo på varje sida med mitt 740mm styre, jag kommer snitsla upp platsen på tävlingsdagen så ni slipper en obehaglig överraskning!
Där har vi en fotograf då!Mathias B sa:tobgren sa:Joooodå visst gör du det ?Mathias B sa:tobgren sa:Tajta träd, jag har en centimeter till godo på varje sida med mitt 740mm styre, jag kommer snitsla upp platsen på tävlingsdagen så ni slipper en obehaglig överraskning!
Det kommer bli riktigt tajt med 780 mm.?
För övrigt så är Sebastian som var med till Idre intresserad att ta sig ut och fota.
Mathias B sa:tobgren sa:Joooodå visst gör du det ?Mathias B sa:tobgren sa:Tajta träd, jag har en centimeter till godo på varje sida med mitt 740mm styre, jag kommer snitsla upp platsen på tävlingsdagen så ni slipper en obehaglig överraskning!
För övrigt så är Sebastian som var med till Idre intresserad att ta sig ut och fota.
Jag kommer åka ner först eftersom jag ska ta tiden vid mål. Så då kan du åka med så släpper jag av dig någonstans där det förhoppningsvis gå få fina bilderseb_be sa:Mathias B sa:tobgren sa:Joooodå visst gör du det ?Mathias B sa:tobgren sa:Tajta träd, jag har en centimeter till godo på varje sida med mitt 740mm styre, jag kommer snitsla upp platsen på tävlingsdagen så ni slipper en obehaglig överraskning!
Bara att ta fart så går det!
Kanske Tobbe har något bra tips vart jag kan stå?
Den blir bra, då hinner du vila lite mer än oss andra innan utförsåken! ?Rockingman sa:Denna tar jag med mig, har precis satt på nya däck och ovalklinga, jag kommer att bli snabb uppför....
Rockingman sa:Denna tar jag med mig, har precis satt på nya däck och ovalklinga, jag kommer att bli snabb uppför....
Haha den där skulle inte vandringslederna må bra av, framförallt skulle inte länsstyrelsen uppskatta den i naturreservatet ?seb_be sa:Då alla andra visar upp sin åkdon för lördagens event, så vill inte fotografen vara sämre. Tror dock jag får problem vid trånga träden och ev sten kistor ?
tobgren sa:Kanske ska förtydliga vad jag menade, eftersom jag vet att du Seb_be pratade om att du körde den på stigar när vi åkte hem från Idre. Jag blev lite osäker på om du är seriös med att ha den i skogen eller om du använder den för att ta med din mtb på? Hänger du på oss med mtb'n är du absolut välkommen! :) Men motorcykel är inte lämpligt på de här stigarna, framförallt inte i reservatet där motorfordon är förbjudet...
seb_be sa:tobgren sa:Kanske ska förtydliga vad jag menade, eftersom jag vet att du Seb_be pratade om att du körde den på stigar när vi åkte hem från Idre. Jag blev lite osäker på om du är seriös med att ha den i skogen eller om du använder den för att ta med din mtb på? Hänger du på oss med mtb'n är du absolut välkommen! :) Men motorcykel är inte lämpligt på de här stigarna, framförallt inte i reservatet där motorfordon är förbjudet...
Haha, ska aldrig få för mig att köra i ett naturreservat eller på en vandringsled. Bara en rolig idé har dock inte bestämt mig om jag ska använda motorcykeln som transport medel mellan segmenten på lördag för att kunna släppa runt "lite" utrustning snabbt och smidigt. Ställa mig i start eller mål och sen gå in till lämpligt ställe och fotografera