Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 400 km Barkarby 2025-04-30, Sandviken
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror du är lite tidigt ute.Jag lyckas inte logga in. Använder jag utskickat login och password får jag felmeddelande.
10! Jag siktat på att köra också om inget skit händer. Ses förhoppningsvis på Valborg!9 anmälda till årets bästa
kan du kolla på ebrevet om du kan köra demoversionen, för att se om du får igång detJag lyckas inte logga in. Använder jag utskickat login och password får jag felmeddelande.
kan ju vara allt från överbelastning till sittposition. Har du gjort en bikefit?Vill köra men knät är fortfarande inte återhämtat sen 30 milaren :(
Florian och jag har löst problemet.kan du kolla på ebrevet om du kan köra demoversionen, för att se om du får igång det
Var det en bugg?Florian och jag har löst problemet.
Nepp, men hade gärna gjort en i framtiden. Justerade sadelhöjden och setback igår vilket gav stor förbättring. Idag kan jag nästan ta i som vanligt igen. Tror att det var en kombination mellan sittposition och överbelastning. Vågar inte ställa mig på startlinjen tror jag men ändå lovande.kan ju vara allt från överbelastning till sittposition. Har du gjort en bikefit?
Perfekt ju, det är ju inte på kvällen utan på natten det ska cyklas!Det pågår förhandling hemma. Vi ska tydligen på middag på kvällen så jag ligger ganska dåligt till.
Det pågår förhandling hemma. Vi ska tydligen på middag på kvällen så jag ligger ganska dåligt till.
Först när jag började fippla och sedan när Mange kom in som medbrottsling :)Jag har cyklat rundan förr. När drogs rutten om?
Det ger mig en bra ursäkt till att ta pendelcykeln, den har skärmar. Den mindre bra ursäkten är att jag väntar på utbytesdelar till min fincykel.Regn på förmiddagen innan start och efter lunch på 1/5. Helt torra vägar upp går det kanske inte att hoppas på och så får man snärja sig på för att hinna i mål innan nästa regn.
Det är typ Uppsala som gäller. Jag har aldrig gått torr på vägen upp till Gävle, men man brukar vara jäkligt sugen på frukost när man väl kommer dit.Hur ser det ut med att fylla vatten på uppvägen?
Nu ser det bättre ut (och säkrare).![]()
Barkarby 400 Sandviken
Nattstart från Barkarby. Soluppgång i Gävle. Ny dragning via Järlåsa och Örundsbro för 2025 - 405.2 km, +4794 m. Bike ride in Stockholm, Stockholmridewithgps.com
Har gjort några ändringar i Gävle kring den rondellen. Även lagt in ett par uppmaningar om GC. Hoppas det blir bättre nu.
Jag får konstiga utslag av cykelbanecykling under randolopp.Visa bilaga 765761
På vägen tillbaka mellan Jakobsberg och Barkarby följer man spåren på en fin cykelbana, men det finns en smal passage man kan vara uppmärksam på. Det ser ut som en återvändsgränd när man närmar sig, men det är bara att köra igenom.
du e söt du. mina fem öre i frågan så är det inte tävling och även långsamma, trötta och mindre erfarna cyklister ska ges en säker rutt. men man ska inte dra det till absurdum.Jag får konstiga utslag av cykelbanecykling under randolopp.
jag har inte många mil i benen så det kommer ta tid... lååååång tid... ser ut att bli obehagligt kallt på natten ocksåJag kan inte komma ihåg att jag har haft behov att fylla på vatten innan Gävle dom gångerna jag har kört. Det brukar ju inte direkt vara sommarvärme under natten.
Jag är anmäld, men har knappt cyklat under våren och har en axel som krånglar. Hittar jag ingen lagom grupp att cykla med så kör jag också i mitt eget tempo.
Det ska vara 24h innan start. Det har blivit en miss med detta lopp och vi jobbar på att öppna upp igen. Kika in med jämna mellanrum så är det löst snart.Fick feeling och ville anmäla mig nu men anmälan verkar ha stängt. Trodde det var 24 timmar innan starttiden som gällde. Är det möjligt att få in en sen anmälan i databasen?
Tack, kul!Det ska vara 24h innan start. Det har blivit en miss med detta lopp och vi jobbar på att öppna upp igen. Kika in med jämna mellanrum så är det löst snart.
Senast höll hela klungan på att braka ner i ett kommunalt hål i g/c. Tack och lov fanns det en väg vid sidan om för fortsatt färd.du e söt du. mina fem öre i frågan så är det inte tävling och även långsamma, trötta och mindre erfarna cyklister ska ges en säker rutt. men man ska inte dra det till absurdum.