[Kalender] Randonée 400 km Barkarby 2025-04-30, Sandviken

Nu har vi löst det och det går att anmäla sig.

Hint Hint nudge nudge @svn @bigmollo
Försöker anmäla men går inte igenom.
1000017173.webp

På andra försöket fick jag nu istället detta fel:

Bilagor

• Screenshot_20250429-153116.webp
    Screenshot_20250429-153116.webp
    87.6 KB · Besök: 40
Det känns som många försommarlopp har hamnat farligt nära vårvinter. Vad är orsaken?

Edit: Detta lopp har gått i början av juni när jag har åkt den tidigare.

Har gjort några ändringar i Gävle kring den rondellen. Även lagt in ett par uppmaningar om GC. Hoppas det blir bättre nu.

Även tagit bort den stökiga GC delen i Knivsta
Inga nya synliga hinder eller hål mellan Bomhus och Valbo/Forsbacka vid
en rundtur under em idag men det var för j-t blött och kallt.

DN, blir ingen start, har trampat på tok för lite i år. Funderade på att trampa med till Uppsala men lägger ner den tanken och tar en runda i morgon.

Fin start under månskenet men gick otroligt långsamt när jag inte vågar trycka till på pedalerna. En lång att göra lista med annat tillsammans med trilskande lampor och krämpor lite överallt gjorde beslutet om att bryta och ta pendeln hem från Rosersberg enkelt. Hoppas övriga klungan får en härlig tur! För min del blir det bättre lycka någon annan gång

Lite närmare, men knappast fullgoda, studier av "live" visat några minuters skillnad av check in - tid i Gysinge. En deltagare, har redan glömt vem, stannade över en timme i Gävle och blåste ikapp övriga till Gysinge med 33,5 i snitt. Om jag nu tolkar nuffrorna rätt. Dålig syn, jobbig telefon, ännu sämre kortminne och alzhbrains kan ha rört till det.

Det finns i alla fall inga rapporter från Gysinge om vargar som äter människor.
Och inga rapporter om större olyckor med cyklister i trakterna.
Så misären kanske (lyckligtvis) uteblev?

Glad runda genom ett svinkallt landskap. Tog timmar att bli varm. Tyvärr misslyckades jag med att få i mig tillräckligt med energi i Gävle . En bulle och en kaffe.

Trots rätt bra snurr på buggarna så känner jag att en serie stenhårda föreningar påväg ner mot Örsundsbro tömmer mig på den energi jag har. Tar ett någorlunda vuxet beslut att släppa innan allt går sönder.

Stefan hakar på och vi tar ett snabbt pisstopp där jag kan tugga i mig en Flapjack. Nu återvänder en smula energi och vi rullar iväg. Vi tar ett ordentligt stopp i Örsundsbro och trycker i oss käk.Vi håller ihop i motvinden med ok tempo och kan avsluta med ett par bira på hotellet.

Nu återstår att se om jag får i mig fler innan natti.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp