[Kalender] Randonée 400 km Barkarby 2025-04-30, Sandviken
Försöker anmäla men går inte igenom.
På andra försöket fick jag nu istället detta fel:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Försöker anmäla men går inte igenom.
Jag har precis gjort en anmälan och fyller du i samtliga fält så ska det gå bra.Försöker anmäla men går inte igenom.Visa bilaga 765806
På andra försöket fick jag nu istället detta fel:
Du har ju ca 24h på dig nu att övertala damen om att cykla på valborg är ok.Det funkade för mig med. Väldigt oklart om jag får cykla dock.![]()
Jag står över den här gången, till förmån lite backigare miljöer
Var?Jag står över den här gången, till förmån lite backigare miljöer
Visa bilaga 765991
Brisighella, Toscana
Dalkarlsbacken
Roadgap, bara att ta sats.Jag bröt mig uppför en back med medellutning på 12% och en maxlutning på 18%. Efter 2 mil kom jag fram till ett hål i vägen.
Visa bilaga 765996
å du som gnäller på en liten grop i asfalten på en cykelbana ;)Roadgap, bara att ta sats.
Jag bröt mig uppför en back med medellutning på 12% och en maxlutning på 18%. Efter 2 mil kom jag fram till ett hål i vägen.
Nej, den känner jag igen.Dalkarlsbacken![]()
Finns ju vägräcke. Vad är problemet?Jag bröt mig uppför en back med medellutning på 12% och en maxlutning på 18%. Efter 2 mil kom jag fram till ett hål i vägen.
Visa bilaga 765996
Jag tänkte säga Col de Pottåkern.Dalkarlsbacken![]()
Är jojo jag. Satsar på att ta mig till start och att rundan lugnt och fint så får vi se vad som händerSlänger in handduken innan start. Sjukdomskänsla och knäproblemen kom tillbaka imorse.
Duggregna, ösregna och solsken om vartannat i Gävle och Sandviken hela dagen.Jäkligt ont om plusgrader i Gävle i natt. Dimma också. Jag tar knävärmare och vindjacka.
Inga nya synliga hinder eller hål mellan Bomhus och Valbo/Forsbacka vid![]()
Barkarby 400 Sandviken
Nattstart från Barkarby. Soluppgång i Gävle. Ny dragning via Järlåsa och Örundsbro för 2025 - 405.2 km, +4794 m. Bike ride in Stockholm, Stockholmridewithgps.com
Har gjort några ändringar i Gävle kring den rondellen. Även lagt in ett par uppmaningar om GC. Hoppas det blir bättre nu.
Även tagit bort den stökiga GC delen i Knivsta
jo det är så det funkarÄr checkin för start platsberoende? jag får ”not in range”
Det ska vara dimma och enstaka grad i natt enligt prognos. Jag har packat extra handskar.Duggregna, ösregna och solsken om vartannat i Gävle och Sandviken hela dagen.
Temperaturen har varit 5-6-7 grader och det blir säkert ännu lägre ikväll och inatt.
Trampa ut och möta cyklisterna?DN, blir ingen start, har trampat på tok för lite i år. Funderade på att trampa med till Uppsala men lägger ner den tanken och tar en runda i morgon.