Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mhenry sa:Skippar vilan i Seglora och fortsätter istället. Bra j-a motvind och duggregn+
JLarsson sa:Verkar som -2 i mullsjö.
bsandborgh sa:Jag plus Österåkermaffian har kommit till Landvetter. 58 km till hotell. Mycket lite regn och mycket medvind. Lätt mosiga.
GoranS sa:OK, är det någon som brutit sig loss, tappat eller brutit av de sju som var före er tidigare? En 5-personsgrupp + mhenry blir ju bara sex personer.
GoranS sa:bsandborgh sa:Jag plus Österåkermaffian har kommit till Landvetter. 58 km till hotell. Mycket lite regn och mycket medvind. Lätt mosiga.
För oss som är okunniga om medlemmarna i Stockholms nordöstra randogäng, är det några happybekantingar som ingår i Österåkermaffian?
Har hört talas om vanliga människor men väldigt vanliga var något nytt för mig. ;-)bsandborgh sa:Vi är på natthärbärget. Den väldigt vanliga personalen har dukat fram alla rester som fanns. Vi mår som kungar! Frukost 7 sen trampar vi vidare till Söderköping
GoranS sa:Har hört talas om vanliga människor men väldigt vanliga var något nytt för mig. ;-)bsandborgh sa:Vi är på natthärbärget. Den väldigt vanliga personalen har dukat fram alla rester som fanns. Vi mår som kungar! Frukost 7 sen trampar vi vidare till Söderköping
Du får väl ta i lite då - fler F5-tryckningar, hårdare studium av banan, flitigare kontroller av väderprognoser, ...IngvarW sa:Jag är knappt trött.
NLC sa:Söder om Söderköping kan man förnimma ett lätt duggregn, vinden är fortfarande nordlig och rätt svag. Må färjeavgångarna passa solocyklarens tidsplan!