Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
?jonas-ni sa:Grimpeur sa:Bonusstopp Stigtomta. Benen vakna till liv igen efter 2 Pucko och en ostmacka. 10 mil till mål känner vittring.
Dubbel-pucko en till varje ben.
bsandborgh sa:Nu är jag plus Österåkergänget och Erik R (som hängde på idag) i mål. En perfekt 100-milare. Glada kamrater, bus, skoj och 2*7 timmars sömn.
nieves sa:Sista duon i mål med 50 minuter tillgodo, hälseneproblem men med fungerande pedaler sista 150km. Trötta men lyckliga kravlade dom sig över målsnöret.
Daniels andra och Rashids första BRM1000, inte illa för någon som gjorde sin första 30-milare i år, Mälaren runt (inofficiell nattrunda).
Hasse#7 sa:nieves sa:Sista duon i mål med 50 minuter tillgodo, hälseneproblem men med fungerande pedaler sista 150km. Trötta men lyckliga kravlade dom sig över målsnöret.
Daniels andra och Rashids första BRM1000, inte illa för någon som gjorde sin första 30-milare i år, Mälaren runt (inofficiell nattrunda).
Grattis båda! Sjukt starkt att slutföra och att ställa upp för varandra så att båda kommer i mål. En riktig långhelg.
Resterande sträcka styrkt med kvitton (affärer etc.), foton. Själv är jag positiv till fotostämplingar som i super randonnee 600 loppen.GoranS sa:Fantastiskt!
Fast det är väl lite för sent för att du ska hinna få dit stämplarna inom maxtiden.
På det sättet kan man ju också få banorna "tuffare" t.ex genom besök av Tabergs-toppen och liknande "sevärdheter" mitt i mörka natta :)ohellstrom sa:Hahaha, fan vad underbart!
Jag är absolut anhängare av att man använder mer fotostämplar. Det är relevant att rutten passerar någon form av servicemöjligheter men dessa behöver inte utgöra banans ytterpunkter då detta oftast gör det onödigt svårt att använda små, fina vägar.
nieves sa:På det sättet kan man ju också få banorna "tuffare" t.ex genom besök av Tabergs-toppen och liknande "sevärdheter" mitt i mörka natta :)ohellstrom sa:Hahaha, fan vad underbart!
Jag är absolut anhängare av att man använder mer fotostämplar. Det är relevant att rutten passerar någon form av servicemöjligheter men dessa behöver inte utgöra banans ytterpunkter då detta oftast gör det onödigt svårt att använda små, fina vägar.
Med ramskylt på cykeln. För att man inte ska kunna ta bilderna vid annat tillfälle, gissar jag.JLarsson sa:nieves sa:På det sättet kan man ju också få banorna "tuffare" t.ex genom besök av Tabergs-toppen och liknande "sevärdheter" mitt i mörka natta :)ohellstrom sa:Hahaha, fan vad underbart!
Så funkar Superrandonnée, bilder på cykel+cyklist+"col-skyltar"
Ramskylt, cykeln ställs mot av arrangören fastställt motiv och fotas av. Bilderna skickas sedan till arr. via mejl t.ex.GoranS sa:Ramskylt?
nieves sa:Trisslott/Stämpelkort upphittat, exakt var är ännu oklart. Den här Susanna förtjänar hur som helst en stor happykram och vad tycker ni 10% av eventuell vinst (lotten skrapas inför vittnen).
Jag slänger dessutom gärna in en 150 kr så att hon kan cykla 2018 års upplaga med medalj, cykel på köpet exkluderar.
Fjärdebrunn sa:Långtidsprognosen ser rätt lovande ut. https://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/ortsprognoser/q/Jönköping/2702979#tab=0,chart=1
Nu ska jag bara klicka hem en ny kassett istf den slitna. Funderar även på att chansa med en ny sadel. Den jag har vet jag att jag får ont av när jag sitter länge på den. Selle Gelflow?
antonlindb sa:Fjärdebrunn sa:Långtidsprognosen ser rätt lovande ut. https://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/ortsprognoser/q/Jönköping/2702979#tab=0,chart=1
Nu ska jag bara klicka hem en ny kassett istf den slitna. Funderar även på att chansa med en ny sadel. Den jag har vet jag att jag får ont av när jag sitter länge på den. Selle Gelflow?
Specialized Power FTW!
ohellstrom sa:antonlindb sa:Fjärdebrunn sa:Långtidsprognosen ser rätt lovande ut. https://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/ortsprognoser/q/Jönköping/2702979#tab=0,chart=1
Specialized Power FTW!
Har man köpt något nytt ska det ju ha ett rejält test! Klarar sadeln 1000k så vet du att den är bra.
Fjärdebrunn sa:ohellstrom sa:antonlindb sa:Fjärdebrunn sa:Långtidsprognosen ser rätt lovande ut. https://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/ortsprognoser/q/Jönköping/2702979#tab=0,chart=1
Specialized Power FTW!
Har man köpt något nytt ska det ju ha ett rejält test! Klarar sadeln 1000k så vet du att den är bra.
Min Prologue levererar en sådan upplevelse efter andra stoppet att jag kan tänka mig att chansa. XXL har bra pris på en Selle Gel Flow randosoffa.
ohellstrom sa:Har annars förstått att det finns ett väldigt populärt vedskjul nånstans längs vägen, om man nu inte prompt vill ligga under bar himmel.
MrGunnar sa:Hehe jag har tänkt göra det bekvämt jag, bokat hotell på Landvetter samt Eksjö. Lite för lite misärpoäng kanske?
Mange. sa:Tänkte jag skulle ladda ner och splitta gpxfilen i två , med landvetter som start/mål.
Men någon kanske redan gjort det?
Varför TCX och inte GPX?Fjärdebrunn sa:Jag har förvisso inte kört mina TCX-filer längre än 60. Då har det funkat bra.
HåkanC sa:Varför TCX och inte GPX?Fjärdebrunn sa:Jag har förvisso inte kört mina TCX-filer längre än 60. Då har det funkat bra.
/Håkan