Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 km - Barkarby 2023-05-13
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lovar att dansa soldansen hela påskenKan vi hoppas på lite värme?
Helloam New to Stockholm and I registered, if i cant participate in is there a penalty
It’s better to register and not show up than show up unannounced. If you pay in advance you might not get your fee back, so better to pay on your way to, or at the start.am New to Stockholm and I registered, if i cant participate in is there a penalty
fixat, kl 08:00Går starten 00.00? Det står så på flera ställen men ibland måste man ställa dumma frågor. Jag frågar åt en kompis som kanske tänkte delta...
Där ser man! 00.00 var så udda att jag trodde att det var jag som hade schemalagt.fixat, kl 08:00
Det är ett individuellt lopp där det brukar finnas stor möjlighet att cykla tillsammans med andra. I vissa fall finns en uttalad ambition att cykla i ett visst tempo (oftast enligt devisen fart efter kamrat), men oftast så blir det som det blir. Är man förberedd på att det kan bli mycket ensamcykling så är all sällskap man får bara positivt.Brukar ambitionen på dessa rundor vara att köra sträckan tillsammans i grupp eller är inställningen att det är ett individuellt lopp som man avklarar på kortast möjliga tid?
Jag debuterade förra helgen i Uppsala och, precis som andra skrivit, så bildas grupperna naturligt så att säga. Om man nu kan dra några slutsatser från min ringa erfarenhet ? Men tänkte att input från en inte så erfaren också kan vara bra.Brukar ambitionen på dessa rundor vara att köra sträckan tillsammans i grupp eller är inställningen att det är ett individuellt lopp som man avklarar på kortast möjliga tid?
JeppÄr det någon som har information om vilka stämpelplatser det brukar vara?
Tack för detta!Jepp
Torstuna Kyrka 83 km, Salnecke Slottscafé 100km , Wenngarns Slott 147km, Görvälns Slott 196 km
Ser att de inte är med på rutten. Jag uppdaterar den till nästa gång.Tack för detta!
Blir flera som drabbas. Repan har kortenInställd pendel. Ska försöka hämta kortet i repan lite senare
Vilken kyrka finns den i?Äntligen! Den pianospelande grisen!
Stämplat och klart 15:00. En riktig pangrunda! ?
Ha det gött imorgon! :-)Jag och Rasmus sparade benen och tog en snackrunda.
Men hade glömt en flaska hemma så startade bara med en, så släppte redan i Bålsta för att springa in på Ica och proviantera.
Sen rullade vi igenom alla stopp och stanna bara för vatten.
Ett extrastopp för lyxshake i Märsta innan Slutstämpling 1535
Bra dag, Tack alla!Visa bilaga 625447
Häringe. Stortur hade jag. Ett sällskap pictorfans hade väntat trekvart på att kyrkan skulle låsas upp. Vilket den gjordes, precis när jag hade omvägarna förbiVilken kyrka finns den i?
Autocorrect? För det var Härnevi väl?Häringe. Stortur hade jag. Ett sällskap pictorfans hade väntat trekvart på att kyrkan skulle låsas upp. Vilket den gjordes, precis när jag hade omvägarna förbi
Du har rätt men fel. Det ska vara Härnevi men att det fel är för att att min hjärna får för sig saker och bara lastar på med data som känns rätt, inte pga Autocorrect.Autocorrect? För det var Härnevi väl?
![]()
Härnevi kyrka
Härnevi kyrka är en i stort sett enhetlig 1400-talsbyggnad. Kyrkans valv och väggar är dekorerade med kalkmålningar gjorda av Albertus Pictor och hans verkstad. Härnevi kyrka ligger i Fjärdhundra församling.www.svenskakyrkan.se
aoo, smeta på aloe veraVisa bilaga 625517Sa vi missat solskydd?
Tack för idag !
Yes! Första lagret på nu! ?aoo, smeta på aloe vera