Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 km - Barkarby 2023-10-14
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kommer det här loppet genomföras? Kan inte hitta det på RS hemsida…
Jepp det loppet ska köras, har inte bestämt vilket rutt ännu.Vad säger @NotReallyGunde ?
Welcome HotellStart längs pendeltåget?
?
Ansökan till Kroppen är inlämnad. Handläggningen sköts av ett klantarsle.Welcome Hotell
Har det gjorts en konsekvensanalys eller riskerar det att bli en överklagan och inställt lopp med två dagar kvar till start?Ansökan till Kroppen är inlämnad. Handläggningen sköts av ett klantarsle.
Vid överklagan flyttas väl loppet till motorbanan i Tierp?Har det gjorts en konsekvensanalys eller riskerar det att bli en överklagan och inställt lopp med två dagar kvar till start?
Ja, det har du såklart rätt i. 20 mil på platt varvbana, drömmigt värre – Strasser skulle bli så avundsjuk.Vid överklagan flyttas väl loppet till motorbanan i Tierp?
Remissrunda är planerad.Har det gjorts en konsekvensanalys eller riskerar det att bli en överklagan och inställt lopp med två dagar kvar till start?
Nya Vårrundan,Vilken rutt är det tänkt att bli, även om inte gpxfilen finns än? Föredetta jubileumsrundan? Vårrundan? Ötzi? Nån annan? ?
ska du ha en randoserie i varje landskap?Attans, jag har redan Uppland (40) men bara Östergötland (20 eller 30) och Småland (60) utöver det. Får vänta till nästa säsong med landskapen. Skulle kört den där rundan från Södertälje...
Ryggen?Jag är rökt.
Om vädret bara är OK så är det en ganska bekväm runda. Det finns t ex matställen och butiker utspridda längs banan och möjlighet till påfyllning i målet.Vad var det som hände? Plötsligt har jag tryckt på anmälknappen för min första randorunda ?
Dubbdäck! Allt blir kulare på den här rundan om den genomförs med dubbdäck. Ett råd i all välmening.Vad var det som hände? Plötsligt har jag tryckt på anmälknappen för min första randorunda ?
det var tomt i barkarbys mailkorg.Jag och Medin tänkte gästa denna fina församling med en trevlig hösttur. Självklart lyckades vi inte få klartecken från familjer och annat innan anmälningstiden gått ut. Vi har dock skickat in mail till admin för att se om vi ändå kan få vara med. Ska testa att köra med gravelcykel, ny sadel, ny position m.m. kommer att antingen bli smärtsamt eller bara härligt. Ses imorgon...
PM skickatdet var tomt i barkarbys mailkorg.
Men skicka mig ett PM