Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ooms sa:Sträckan Alfta-Segersta är alltså Bollnäsrundans sträckning fast baklänges?
Ja, det verkar vara en fin runda du fått ihop. Visst passerar man Trönö, Glössbo och Växbo på "hemvägen" fr Söderhamn?Peth sa:ooms sa:Sträckan Alfta-Segersta är alltså Bollnäsrundans sträckning fast baklänges?
Japp! Man får ta de asfalterade vägarna som finns här uppe.
ooms sa:Ja, det verkar vara en fin runda du fått ihop. Visst passerar man Trönö, Glössbo och Växbo på "hemvägen" fr Söderhamn?Peth sa:ooms sa:Sträckan Alfta-Segersta är alltså Bollnäsrundans sträckning fast baklänges?
Japp! Man får ta de asfalterade vägarna som finns här uppe.
GoranS sa:Väderspåmännen hinner nog ändra sig tre vändor till innan lördag. Framåt fredag till börjar det väl finnas viss chans att det är rätt. ;-)
ooms sa:Oj, 17 st!
s-o sa:Jag ska ju egetligen inte skriva i den här tråden då jag är så här förkyld, men finns det någon pappersbaserad, "min gps har precis havererat"-navigeringshjälp att få tag på om jag skulle få för mig att åka söderut och roa mig runt Bollnäs nu på lördag?
/s-o
GoranS sa:Hur många randonnörer finns det i Bollnäs med näromgivningar och hur många kommer mer långväga ifrån?
GoranS sa:10 mil till start, 20 mil på loppet och 10 mil hem alltså, eller har du exkluderat cyklandet? ;-)
GoranS sa:Hur många randonnörer finns det i Bollnäs med näromgivningar och hur många kommer mer långväga ifrån?
GoranS sa:Min definition var nog ungefär "Person som rimligen vill och kan tänkas köra ett brevet".
GoranS sa:Hälften "utbölingar" alltså. ;-)
Hambogrillen?Peth sa:32 anmälda, 1 DNS. Nu lite käk i Kilafors.
ooms sa:Hambogrillen?Peth sa:32 anmälda, 1 DNS. Nu lite käk i Kilafors.
s-o sa:1 DNS, dvs jag.
Jäkla förkylning ...
Peth sa:s-o sa:1 DNS, dvs jag.
Jäkla förkylning ...
Supertrist att det blev en DNS. Hur tänker du nu, visst hade du planer på PBP?
cilo sa:Vart det nå regn? Kom alla runt?
cilo sa:Härligt, jag hoppas på 30 milaren ....
Järvsö-Harsa, eller har du nåt ännu värre?Peth sa:cilo sa:Härligt, jag hoppas på 30 milaren ....
Du är välkommen, jag tror att jag har lyckats peta in randosveriges högsta stigning – bortsett från UTU då – på slingan.
ooms sa:Järvsö-Harsa, eller har du nåt ännu värre?Peth sa:cilo sa:Härligt, jag hoppas på 30 milaren ....
Du är välkommen, jag tror att jag har lyckats peta in randosveriges högsta stigning – bortsett från UTU då – på slingan.
milledille sa:Stort tack till arrangörer och övriga deltagare för en jättefin runda! Det blev en del höjdmeter totalt av alla backarna runtom det vårfagra Hälsingland.
Jag skulle jättegärna komma till 30-milaren om jag inte var inbokad på ett annat håll. Hoppas andra passar på, det kan inte bli annat än en fullträff!
/Milan