Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 km - Södertälje 2022-06-06
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tackar! Jag hoppar medalj, har för mig att det underlättar ert arbete. Nej, det var inget skämt. Jag såg det verkligen inte. Fel fokus kanske, eller ovan att vara ledig.Misstänker att det är någon sorts skämt som jag inte fattar, men för säkerhets skull:
Visa bilaga 558984
Var det i mejlet du inte såg informationen? Informationen jag postade kom från hemsidan. Om det inte står tydligt i mejlet bör vi nog se till att fixa det.Tackar! Jag hoppar medalj, har för mig att det underlättar ert arbete. Nej, det var inget skämt. Jag såg det verkligen inte. Fel fokus kanske, eller ovan att vara ledig.
8 platser kvar, skynda fynda!!Minst 30 deltagare hoppas jag på!![]()
Vad är all-time rekordet?Post-pest-rekord m.a.o. Kul!
Tror anmälningsrekordet ligger uppemot 70 men inte fullt så många startande. En tjugomilare från Barkarby tidigt på våren om jag inte minns galet.Vad är all-time rekordet?
47 nu.. Kommer bli en insändare i Lokaltidningen om cyklister som kör på bredden och blockerar vägarna.46 anmälda nu
Mataffärer finns i Vagnhärad, Gnesta, Stallarholmen och Mariefred. I Gnesta borde man även kunna hitta någon öppen restaurang.I brist på öppna slott kommer jag ta med mig filt och systemkamera för picknick-liknande aktiviteter längst vägen.
Finns det något vanliga livsmedelsbutiker längst vägen som har öppet eller måste kan kånka med sig jordgubbarna också?! ?
Stämmer GPX-filen som anger Circle K som startplats eller är det fortfarande Arrangörens bostad som gäller?Mataffärer finns i Vagnhärad, Gnesta, Stallarholmen och Mariefred. I Gnesta borde man även kunna hitta någon öppen restaurang.
Dessvärre fortfarande arrangörens bostad som gäller. Covid har gått hårt åt mackarnas öppettider och Östertälje funkar inte längre. Känns hårt att inte kunna ha starterna därifrån igen. Inför nästa säsong tvekar vi mellan att charma något centralt hotell och få lite Barkaby-känsla eller att flytta start till CirkelK vid verkstadsvägen (vid E4:an). Det är lyckligtvis hyfsat lättorienterat mellan Östertälje och Arrangörsfamiljen. Vill man ta en mumiebulle eller en öl med de man körde med så är centrum nära och där finns både bra pub och bensinmack.Stämmer GPX-filen som anger Circle K som startplats eller är det fortfarande Arrangörens bostad som gäller?
Bra jobbat! Se till att du tar det lite lugnt från starten i morgon, kanske till och med låta någon annan ta lite vind, så ska du se att det går kalas.160km i Dalarna, check! F*tb*llsm*atch inställd. Spelade b*dm*nt*n istället. Nu gäller det att ladda om för Slottsrunda. Jag känner mig lite bruten redan nu.
Jag läser: Gör som förra gången fast tvärtom. ?Bra jobbat! Se till att du tar det lite lugnt från starten i morgon, kanske till och med låta någon annan ta lite vind, så ska du se att det går kalas.
Pizza till middagen löser problemet, alltid bra för återhämtningen.160km i Dalarna, check! F*tb*llsm*atch inställd. Spelade b*dm*nt*n istället. Nu gäller det att ladda om för Slottsrunda. Jag känner mig lite bruten redan nu.
Imponerad att du ger dig på 20 mil imorgon, Hasse! Jag körde också Siljan 16 mil igår, dåligt tränad (dock fler träningsmål än dig) och på en lite sämre tid än dig. Jag är varken sugen på eller redo för 20 mil imorgon.160km i Dalarna, check! F*tb*llsm*atch inställd. Spelade b*dm*nt*n istället. Nu gäller det att ladda om för Slottsrunda. Jag känner mig lite bruten redan nu.