Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 km - Södertälje 2023-09-09
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Först måste klubben få ett klubbnummer av ACP, vilket borde vara @dlridings som ordnar med. Sen är det väl Randonneur Stockholms webmaster som uppdaterar formuläret.Hur får man in en ny klubb i listan över klubbar i anmälningsformuläret?
Tydligen är bron över Klämmingen vid Laxne avstängd. Uppdatering av rutten kan behövas.
Bra, kolla dock gärna av så den inte står inför avkapning lagom till start.Visa bilaga 647513
Tackar för tips. Kollade bron idag. Det gick bra att passera med cykel.
Den har varit avstängd sedan januari i år och en ny bro är planerad att vara klar i slutet på 2024. Förhoppningsvis låter de den vara kvar in i det sista för att underlätta lite för boende och annat folk som fortfarande kan använda bron till fots. Jag cyklade över bron i lördags och det såg inte ut att det kommer startas igång en rivning innan den 9e i alla fall. Men det är bara min gissning.Bra, kolla dock gärna av så den inte står inför avkapning lagom till start.![]()
Instämmer! För den oinsatte så är det svårt att förstå varför trafikverket inte vill informera oss cyklister. Varför finns det inte info om att bron nu är öppen för cyklister och när den beräknas bli avstängd. Känns som de enkom bryr sig om bilisterna.Den har varit avstängd sedan januari i år och en ny bro är planerad att vara klar i slutet på 2024. Förhoppningsvis låter de den vara kvar in i det sista för att underlätta lite för boende och annat folk som fortfarande kan använda bron till fots. Jag cyklade över bron i lördags och det såg inte ut att det kommer startas igång en rivning innan den 9e i alla fall. Men det är bara min gissning.
Ett jävla skit med krånglande rygg är vad det är. Krya på dig!Oddsen allt sämre. Ryggskott släpper inte så lätt.
2016 så körde jag på RH Baby Shoe Pass EL, och med Honjo GrandBois skärmar på min MAP 650B.Tjena, jag ser fram emot detta. Det blir min entre in i den svenska randoneevärlden. Har cyklat många mil med San Fransisco Randonneurs tidigare men nu var det en handful år sedan sista turen.
Vad brukar folk köra för däck på den här turen. Jag står i valet mellan RH Baby Shoe Pass eller RH Juniper Ridge.
Hur många kör med skärmar INKL kompislapp?
Vi ses!
Anmäld! Blir min andra tur sedan 1 juli. ?
Cykeln knakar lite här och var sedan Kenya och Tanzania som jag hoppas ni har överseende med.
Ska i alla fall bli kul att cykla lite igen.
Behövs det verkligen så mycket funderingar angående framlampan? Det blir väl högst lite skymning i slutet tänker jag, inte blir det väl becksvart? Jag tar med en Cateye Gvolt 50 i styrväskan och kör med Bontrager Flare 1 bak som kommer vara på, typ, hela rundan.
Swis nummret för betalning?
Swis nummret för betalning?
Min take efter ett par Sportgrus är gruscykel. De gånger va har aft med oss folk på racer har de konstaterat ” nästa gång får det bli gravel”Har ingen koll själv men det står ju info om en parkering vid pendeltågsstationen:
Vad blir cykelvalet i morgon? Gruscykel eller landsvägscykel? Tog för givet att var gruscykel som gällde, men läste lite noggrannare nu och det verkar ju inte givet ändå..
"Rutten går utmärkt att cykla på racer med förhållandevis smala däck. Provcykling av delar av sträckan har gjorts på 26 mm däck."
Rekommenderar definitivt gruscykelHar ingen koll själv men det står ju info om en parkering vid pendeltågsstationen:
Vad blir cykelvalet i morgon? Gruscykel eller landsvägscykel? Tog för givet att var gruscykel som gällde, men läste lite noggrannare nu och det verkar ju inte givet ändå..
"Rutten går utmärkt att cykla på racer med förhållandevis smala däck. Provcykling av delar av sträckan har gjorts på 26 mm däck."