Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 Uppsala 2024-05-25
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
200 är ju den kortaste turen ju?Går säkert. Tror dock det kan vara bra att testa på kortare tur först.
Har hört talas om att det, helt oväntat, finns de som faktiskt cyklar annat än brevetlopp.200 är ju den kortaste turen ju?
Barn under 18 som inte får tillåtelse att cykla brevetlopp för sina föräldrar?Har hört talas om att det, helt oväntat, finns de som faktiskt cyklar annat än brevetlopp.
Tänkte mer på en riktigt obskyr tillställning där ett gäng cyklar runt i Italien och mobbar en stackare genom att tvinga honom att klä sig i rosa och han blir så arg att han inte vill cykla med de andra så han cyklar ifrån dem. Och människor går ut för att se stackarn bli trakasserad dag ut dag in.Barn under 18 som inte får tillåtelse att cykla brevetlopp för sina föräldrar?
Uppsala 20 är en höjdare – finrando deluxe som alla borde ha provat!Vid 15 behövs väl inga benvärmare?...
Det står mellan denna och Bollnäs 30 mil som säsongsstart. Lutar åt Bollnäs om jag ska få ihop alla distanser för det kryllar ju av 20-milare framåt hösten.
Men vägarna kring de där bruksmiljöerna...
Svårt val!
En del av de där vägarna har jag upplevt på cykel, så jag förstår vad du menar.Uppsala 20 är en höjdare – finrando deluxe som alla borde ha provat!
Bollnäs 30 är … nåt helt annat.
Vilken reklamman. Vet verkligen hur man säljer in rando.Uppsala 20 är en höjdare – finrando deluxe som alla borde ha provat!
Bollnäs 30 är … nåt helt annat.
Ta hand om er! Och välkommen på senare turer.Febern håller oss borta imorgon men lycka till och må vinden blåsa er i ryggen hela vägen runt! ?️?
Som Schrödingers katt. Det tåget man satsar på kommer inte.Modigt satsa på mälartåget. Pendeln var 5 minuter före tidtabell men gick i alla fall?!