Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
IngvarW sa:Min erfarenhet är att det är ganska tråkigt med långcykling och dubbdäck i kombination. Svårt att cykla över 28km/h om det ens går, går knappt att accelerera och det låter satan. Men den erfarenheten baseras på mina gamla uttjänta ben.
IngvarW sa:Min erfarenhet är att det är ganska tråkigt med långcykling och dubbdäck i kombination. Svårt att cykla över 28km/h om det ens går, går knappt att accelerera och det låter satan. Men den erfarenheten baseras på mina gamla uttjänta ben.
Vad kan gå fel?Peth sa:Kolhydratladdar i Råcksta.
Crocko sa:Nån som tänker starta odubbat?
Cyklar fort så att bara halv dagen går åt?kitzblitz sa:Jag behöver ingen 20-milaren längre och är helt enkelt omotiverat att cykla hela dagen i detta skitvädret.
Jag hittar på nåt annat istället. Hoppas ni har en bra runda! Ni är tuffa :-)
GoranS sa:Cyklar fort så att bara halv dagen går åt?kitzblitz sa:Jag behöver ingen 20-milaren längre och är helt enkelt omotiverat att cykla hela dagen i detta skitvädret.
Jag hittar på nåt annat istället. Hoppas ni har en bra runda! Ni är tuffa :-)
GoranS sa:Kanske dags för el-brevet? Med ett par hk:s hjälp borde även jättedubbade däck funka.
Bengt-re sa:GoranS sa:Kanske dags för el-brevet? Med ett par hk:s hjälp borde även jättedubbade däck funka.
Eller åka buss där man ställer upp trainers i?
Peth sa:Bengt-re sa:GoranS sa:Kanske dags för el-brevet? Med ett par hk:s hjälp borde även jättedubbade däck funka.
Eller åka buss där man ställer upp trainers i?
Eller skippa trainers helt, 20 mil i buss, tre fikastopp och en öl vid slutdestinationen.
ooms sa:>50% DNS
Skandal!!
Peth sa:Mitt cykelsällskap har drabbats av o-kry. Det går långsamt. Nu pizza i Järlåsa. Hatar dubb.
IngvarW sa:Skokloster fem pers
Fjärdebrunn sa:SÖS, vurpade på väg till tåget
Svår minneslucka, tuppade av
Hjärnskakning och fraktur hand.
9 tim på akuten nu...
Tror jag kan ha vridit till gaffeln
En av de som gjorde DNS
Fjärdebrunn sa:SÖS, vurpade på väg till tåget
Svår minneslucka, tuppade av
Hjärnskakning och fraktur hand.
9 tim på akuten nu...
Tror jag kan ha vridit till gaffeln