Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 300KM Barkarby
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kitzblitz sa:Gimorakan kommer jag sakna faktiskt.
DT sa:Har anmält mig, måste ju köra någon brevet i år. Siktar på myscykling, :-)
GoranS sa:Förvisso sant, men jag har lärt mig att termer som myscykling och "ta det lugnt" inte sällan är ganska långt från sanningen i dessa sammanhang. Ibland tror jag att det är omedvetet, man dras med i ett egentligen lite/mycket för högt tempo och får betala för det, och ibland tror jag det hela är uttalat mer med glimten i ögat. Senast på Täbys 30-milare var det två herrar som vid starten (lite skämtsamt tror jag) pratade om att ta det lugnt för att sedan jaga runt som skållade troll.
bigmollo sa:Fett nu ser det ut att regna hela dan. Kanske fick problem med barnpassningen ändå...
DT sa:bigmollo sa:Fett nu ser det ut att regna hela dan. Kanske fick problem med barnpassningen ändå...
Kanske måste kolla Melodischlagerkarnevalen på lördag ändå...
GoranS sa:DT sa:bigmollo sa:Fett nu ser det ut att regna hela dan. Kanske fick problem med barnpassningen ändå...
Den startar så sent att du garanterat hinner cykla och ändå hinna hem och duscha innan MSK:n börjar.
DT sa:GoranS sa:DT sa:bigmollo sa:Fett nu ser det ut att regna hela dan. Kanske fick problem med barnpassningen ändå...
Den startar så sent att du garanterat hinner cykla och ändå hinna hem och duscha innan MSK:n börjar.
Det kanske är något sånt där viktigt "Inför-program" som man bara inte får missa?
Fjärdebrunn sa:Anslagstavlan 10:40 FTW!
Det går inte, your in it for life!DT sa:hur tar man sig ur detta?
GoranS sa:Framme?