Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Räddad av vilovecka!Fjärdebrunn sa:lundatok sa:Det ska vara svårt att cykla, börjar bli för mainstream.Fjärdebrunn sa:Tour de Retard återuppstår i ny skepnad.
Enpetare och vindepåer?
Jag har ju köpt en ny karbongracer för de här äventyren.
Nu har du skrivit i tråden.
nieves sa:Skärmar & stål, 38mm luftkammare blir nog bästa vapnet denna helg.
GoranS sa:IngvarW sa:GoranS sa:ordens sa:Hur länge brukar en 30 milare ta för de snabbaste?
Varierar ju förstås men någonstans mellan 10 och 12 timmar är väl rätt normalt.
Han lyktstoplen kör väl på under 8h?
Jo, men hen verkar ju inte riktigt normal. ;-)
Grimpeur sa:Vi kommer dela ut en karta vid start med inritad rutt. Vi mailar även ut inskannad variant av densamma på torsdag så man hinner plasta in om man så vill. Bil eller MC-kartor har lagom upplösning om man vill införskaffa en egen karta.
staine sa:GoranS sa:IngvarW sa:GoranS sa:ordens sa:Hur länge brukar en 30 milare ta för de snabbaste?
Varierar ju förstås men någonstans mellan 10 och 12 timmar är väl rätt normalt.
Han lyktstoplen kör väl på under 8h?
Jo, men hen verkar ju inte riktigt normal. ;-)
Onormal som jag är så är jag ändå ganska normal cyklist. Skulle nog ta mig 12 och kanske 14 timmar. att köra 30 mil, med alla stopp, motvindspartier m.m. Men vad vet jag?
VR är ju en annan sak, det är ju fullservice, och bara att stirra ner i asfalten och dama på.
(ska ej köra denna i morgon, men lycka till alla ni andra!!)
GoranS sa:Är tyvärr själv för vek i skallen för att orka med 5 grader och regn.
desmo sa:Skulle ni möjligtvis kunna skriva ut även en uppsättning noter åt mig då jag inte har tillgång till skrivare idag?
Fjärdebrunn sa:Skrattfest med uppblöta noter och nerkylda fingrar. Jag lär väl som bäst ha en plastmapp för noterna där de ligger i ryggfickan...
Fjärdebrunn sa:Med karbongraser och speedplay-pedaler rundar jag högst sannoligt ekolsund och makadampromenaden på 263
garfunkel sa:Fjärdebrunn sa:Med karbongraser och speedplay-pedaler rundar jag högst sannoligt ekolsund och makadampromenaden på 263
Tänk om det råkar vara en hemlig kontroll mitt på makadampromenaden? :)
GoranS sa:garfunkel sa:Fjärdebrunn sa:Med karbongraser och speedplay-pedaler rundar jag högst sannoligt ekolsund och makadampromenaden på 263
Ha ha ha! Nästan s.a. man skulle kontakta arrangören och höra om man kan få agera hemlig kontroll där, bara för att ...
Fjärdebrunn sa:GoranS sa:garfunkel sa:Fjärdebrunn sa:Med karbongraser och speedplay-pedaler rundar jag högst sannoligt ekolsund och makadampromenaden på 263
Ha ha ha! Nästan s.a. man skulle kontakta arrangören och höra om man kan få agera hemlig kontroll där, bara för att ...
Noterna föreskriver den omvägen såvitt jag har förstått dem, för oss ömfotade. Så jag tar risken.
antonlindb sa:Jag har en tid att passa imorgon kväll och har aldrig kört efter vägnötter. Att läsa vägnötter hade inte varit några problem om jag haft hållare av något slag och jag har inte tid för att stanna och kolla vägnötter stup i kvarten.
Min fråga är om det är någon som kan läsa vägnötter och hade tänkt gå i mål på 11:30-12h? Korta stopp hellre än bärsärkartempo.
*edit* Hur många anmälda är det i dagsläget?
ordens sa:Skall man våga sig på detta äventyr kanske, Tour de Ötzi var ju riktigt trevligt och 30 mil på racer är väl inte jobbigare än 20 mil i minusgrader, snö och med dubbdäck!
Fjärdebrunn sa:Pizza Torshälla 15:29
Hagel å helvete in till Västerås seda propagandaåkning
6 kvar därframme. Rullar bra