Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Öla i solen utan att cykla först, är inte det lite fusk liksom?
ohellstrom sa:NLC sa:Öla i solen utan att cykla först, är inte det lite fusk liksom?
Nej nej, om man vid tidigare tillfälle cyklat utan att dricka öl efteråt så kan man ha den tillgodo. Skål!
bigmollo sa:Afterbiking delux!
Fjärdebrunn sa:Att checka in 14:00 ser jag som något av en bedrift som vi matchade fart och ankomsttid från Östervåla och hem.
GoranS sa:Misärrunda ... nu börjar det arta sig! Ser fram emot RR. ;-)
bsandborgh sa:Helt vanlig fredag innan. Gick upp 6. Cyklade till jobbet, cyklade hem och cyklade sen till LB! Perfekt förberedelse!
GoranS sa:Snark! Blir trött bara jag tänker på det.
De två gånger jag kört Jotunheimen, som ju startar vid nio på kvällen, har jag i alla fall sovit/legat och vilat fram till mitt på dagen. Och första gången blev det trots det en kort tupplur på morgonkvisten då ögonen gick i kors och jag var rädd att jag skulle hamna i diket (utan att ha klivit av cykeln).
NLC sa:GoranS sa:Snark! Blir trött bara jag tänker på det.
De två gånger jag kört Jotunheimen, som ju startar vid nio på kvällen, har jag i alla fall sovit/legat och vilat fram till mitt på dagen. Och första gången blev det trots det en kort tupplur på morgonkvisten då ögonen gick i kors och jag var rädd att jag skulle hamna i diket (utan att ha klivit av cykeln).
Kolla först att diket är utan brännässlor. Eller förresten, om det är med så piggar det ju upp!
ohellstrom sa:Elstängsel, om man vill vara extra HC :)
NLC sa:ohellstrom sa:Elstängsel, om man vill vara extra HC :)
Visst var det något alldeles extra! =)
Fjärdebrunn sa:Skippa en natt är väl inte direkt en stor utmaning. Speciellt en klar försommarnatt så nära polcirkeln som vi var.
Jag laddade med jobbpendling, mycket jobb, middag ute med god bira, teater. Sov 2 tim på eftermiddagen efter så var jag back on track.
Petert sa:Fjärdebrunn sa:Skippa en natt är väl inte direkt en stor utmaning. Speciellt en klar försommarnatt så nära polcirkeln som vi var.
Jag laddade med jobbpendling, mycket jobb, middag ute med god bira, teater. Sov 2 tim på eftermiddagen efter så var jag back on track.
En klar begåvning. Ibland fungerar ett sånt schema för mig och ibland är natten svår utan bira och teater. Två timmars sömn för full återhämtning markerar kanske klasskillnaden.
Jocke77 sa:Borde det inte finnas utrymme för en stunds sömn under natten med tanke på att maxtiden är 27h?
Roligt att läsa några rapporter, bra kört ?