Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 600 km - Barkarby 2023-05-20
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänker nog sikta på att köra på, lite randoslummer ngn stans på vägen.Vädret börjar arta sig för en sommarrunda. Vad har ni för planer, nonstop eller lyxa till det med en hotellnatt och i så fall var?
Perfekt, i Sörskog är ni på toppen, fin nedförslöpa till Bjursås sedan (kanske kan bli lite kallt?)Tänker nog sikta på att köra på, lite randoslummer ngn stans på vägen.
Denna är öppen året runt.
@NotReallyGunde
Fattar inte vilka stämplingar som gäller på ut- resp hemvägen där rutten är samma/lika. Kan du klargöra? (Jag splittar alltid gps-spåret etapp för etapp)
Funderar på ta in här i Rättvik. Två sovrum varav ena har 2 enkelsängar, och andra har en enkelsäng och 3 golvmadrasser.Vädret börjar arta sig för en sommarrunda. Vad har ni för planer, nonstop eller lyxa till det med en hotellnatt och i så fall var?
Söderås har en fantastisk utsikt, men det ligger högt, ~130m högre och ~6km från centrala RättvikFunderar på ta in här i Rättvik. Två sovrum varav ena har 2 enkelsängar, och andra har en enkelsäng och 3 golvmadrasser.
Kristinas villa på airbnb
tänk på stämplingstidernaFunderar på ta in här i Rättvik. Två sovrum varav ena har 2 enkelsängar, och andra har en enkelsäng och 3 golvmadrasser.
Kristinas villa på airbnb
Falun ”stänger” 9:28. Med övernattning i Rättvik blir det tidig start och troligen missad hotellfrukost. Vi är några som bokat in oss i Falun. Då kan man skyffla frukost i lugn och ro. Man behöver bara vara i Avesta senast 14:24tänk på stämplingstiderna
Visa bilaga 626154
Beror på vilken av hans listor du väljer;-) (Kontroll 6, Falun, 367 km)Men enligt Gundes lista är det ju ingen stämpling i Falun?
Men enligt Gundes lista är det ju ingen stämpling i Falun?
hmm jo jag satt å knåpade med stämpelkorten men Falun kom inte med där.Beror på vilken av hans listor du väljer;-) (Kontroll 6, Falun, 367 km)
Jag hoppar nog över denna gång och chillar inför armbågsoperationen på måndag efter krock i utanför Haninge sjukhus ??
Gubben försöker tända cigg och kör över på fel sida plockar mig i knä och armbågen tar största smällen av korgen så rehab nu par månader till ?
"rökning är skadligt för hälsan"...... Hoppas på snabb rehab :-)Jag hoppar nog över denna gång och chillar inför armbågsoperationen på måndag efter krock i utanför Haninge sjukhus ??
Gubben försöker tända cigg och kör över på fel sida plockar mig i knä och armbågen tar största smällen av korgen så rehab nu par månader till ?
Visa bilaga 626674Visa bilaga 626675
Ser ut som. Eje där i mitten. Heja alla.Är inte den där bilden fr Tällberg?
2 m till höger om kurbitstelefonkiosken.Är inte den där bilden fr Tällberg?
Jo. Har inte riktigt koll på geografin.Är inte den där bilden fr Tällberg?
Oj vad fräscha ni ser ut. Har ni verkligen cyklat 60 mil?Slutstämplat 12:07Visa bilaga 626986