Peth
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 600 km Uppsala - 2020-08-29
Inte den här gången, jag sitter hemma i soffan och äter krikon.Var de du i den svarta raggarbilen ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte den här gången, jag sitter hemma i soffan och äter krikon.Var de du i den svarta raggarbilen ?
Har vaskat sovplats, ska bli gött med lite nattkörning.
Jag, Magnus och Ola håller ihop genom natten.
Oj, randoväder när det är som bäst. Lycka till och håll dig varm.Börjar rulla långsamt mot Söderhamn... i regnet
Bra kämpat. Inget glassväder direktRasta hagsta. Det regnade mellan Bollnäs och Ljusne, efter det har det varit svårt med energi och värme
Surt, vädret var verkligen inte med er den här gången.Får träna hårdare nästa gång o mer tur med vädret
Jag bryter.
Surt när det händer, men bara å komma igen.Får träna hårdare nästa gång o mer tur med vädret
Jag bryter.
Nej vad trist, hur långt kom du?Får träna hårdare nästa gång o mer tur med vädret
Jag bryter.
Söderhamn, straxt efter 8Nej vad trist, hur långt kom du?
Bra rullat ändå, kyla och regn i kombo är aldrig kul.Får träna hårdare nästa gång o mer tur med vädret
Jag bryter.
Imponerande!!
Kämpa!”Lanterne rouge” är i Gävle. Dagens värsta skur sista milen hit. Vi räknar med att hinna tbax till Uppsala inom tiden.
Så Peth tog sig ut efter att krikonen var uppätna?motorburen ungdom i bollnäs, bara det var ju värt att cykla rundan föra att få uppleva
Härligt... man blir allt lite sugen på misärcykling,ni ser oförskämt frächa ut!!
Cyklar du hem nu blir jag riktigt imponerad.I mål. Episkt ihållande hällregn de sista 12 milen.
Volvo med värmen på fullt och 3:an på rumpvärmen var ett lätt väl. När vi kom till Upplandsväsby hade vi slutat skaka...Cyklar du hem nu blir jag riktigt imponerad.![]()