Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 600KM Barkarby
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Steel is Real sa:Är anmäld, men är klart ödmjuk inför uppgiften! Har en grundplan att köra nonstop utan sömn & med hyfsat korta stop.
Nån med liknande planer?
welovewei sa:De serverar öl på hotellet också. För några år sedan avslutade vi med en öl på morgonkvisten samtidigt som hotellgästerna käkade sin frukostbuffé. :)
Jocke77 sa:welovewei sa:De serverar öl på hotellet också. För några år sedan avslutade vi med en öl på morgonkvisten samtidigt som hotellgästerna käkade sin frukostbuffé. :)
Det lät inte så lockande...däremot att sladda in och hugga in på frukostbuffén :-)
Eftersom trenden verkar gå mot att kör non stop så kanske rundan ska starta på fredag kl 19:00. Om man kör runt 24h anländer man ju till LB vid en för ändamålet perfekt tid på lördagen :-D
welovewei sa:Du kanske åker en DeLorean, men starten är väl på lördag. ;)
nypan sa:LB har stängt på söndagar så den ev. ölen får intagas på Welcome hotel.
Elblakri sa:Är det någon som åker bil förbi Solna och har en plats över? Alternativt cyklar dit via Solna man kan ta sällskap med?
Såg att pendeltågen till Barkarby verkar inställda i morgon bitti
nypan sa:Kämpa Mikko!
Troligen? Jag har visserligen inte cyklat någon 60-milare, men jag misstänker att jag skulle ha en chans att klara det. Att framföra en trumpetkonsert kan jag med 100% säkerhet säga att det finns inte på världskartan att jag skulle greja.Hasse#7 sa:nypan sa:Kämpa Mikko!
+1 kämpa Mikko. Man klarar mer än man tror. 600km är troligen mycket lättare än att framföra en trumpetkonsert. Vi tror på dig.
GoranS sa:Troligen? Jag har visserligen inte cyklat någon 60-milare, men jag misstänker att jag skulle ha en chans att klara det. Att framföra en trumpetkonsert kan jag med 100% säkerhet säga att det finns inte på världskartan att jag skulle greja.Hasse#7 sa:nypan sa:Kämpa Mikko!
+1 kämpa Mikko. Man klarar mer än man tror. 600km är troligen mycket lättare än att framföra en trumpetkonsert. Vi tror på dig.
Misstänkte något sådant.Hasse#7 sa:GoranS sa:Troligen? Jag har visserligen inte cyklat någon 60-milare, men jag misstänker att jag skulle ha en chans att klara det. Att framföra en trumpetkonsert kan jag med 100% säkerhet säga att det finns inte på världskartan att jag skulle greja.Hasse#7 sa:nypan sa:Kämpa Mikko!
Nä inte jag heller. Men nu råkar trumpetande vara en av Mikkos paradgrenar så där är nog "troligen" ganska berättigat. Själv slog jag som åttaåring av min blockflöjt mot en bordskant. Den var ändå trasig, kom bara falska, hemska och orena ljud ur den.
kontrapunkt sa:Heja! Jag är i Djurås, tänkte tälta och sova rätt länge Ö om Rättvik.
Pii sa:60-milsnybörjargruppen (vi är två nu) startar från Falun. Det går långsamt men framåt.