[Kalender] SBR 29 - Race Charles

Henrik83 sa:
salle sa:
Finns det möjligtvis reservplatser?

Nope, nu är det fullt tills nån hoppar av. Men vi startar en reservlista också så får vi se hur många som inte kan avstå spriten på lördag kväll!

Topp! Lägg till Mats som reserv 2 också. Att möjligtvis få ta Jofas plats känns kravfyllt! Jag kan skrika spanska okvädningsord som komplement till att vi då inte får se peruansk stål! Por la patria!

Avhopp på ingång!
Anledning: Ett rambrott å det grövsta. Efter 5.5 år gav min Kona Tanuki upp när sadelröret small av i en stenkista i västerort.

Otroligt tråkigt inför SBR-premiären, som får vänta.

Bilagor

• IMG_20171117_230354_564.jpg
    IMG_20171117_230354_564.jpg
    345.6 KB · Besök: 116
Nu så! Enligt föråkarna så är det såphalt i skogen, blir perfekt med andra ord ✌️

Vad är det som gäller då? Vi samlas på Flottsbros stora parkering, kanske ingen högoddsare.. Längst in på Häggstavägen. Se upp för bommen om ni har cykeln på taket. 12:00 cyklar vi från parkeringen mot grillplatsen. Vid grillplatsen finns möjlighet att droppa en rygga, jacka eller liknande. Barn lämnas på egen risk. Grillplatsen kommer vara bemannad hela tiden & korv med bröd finns!

Vi rullar sen igång racet & dess 5st specialsträckor. Eftersom transporten inte kommer vara bandad så har vi delat in er i mindre grupper. Namn i fetstil är resp. lekledare som ni tar rygg på. Vem som är vem tar vi vid grillplatsen. Vi kommer inte tillbaka till grillplatsen förrän efter sista sträckan så ta med slang, pump, whatever ut i skogen. Om närmast sörjande följer med så är det publikvänligt avstånd till SS1 & 5 från grillplatsen. Väl mött imorgon!

Blajdan
8. Kung Stalle
9. Shrue
10. PeeGee
11. MRooth
12. Robban 78
13. Roger Edvinsson
14. CFB78
15. Karin_P
16. Peterare

Henrik83
17. mtamme
18. JakeTheSnake
19. Bullit
20. Schreddan
21. Nobby
22. Stream
23. dnleriksson
24. Jejje
25. Magnus Harling

Jimpakongo
26. mecke
27. Jofahjalm
28. RöjRöj
29. MannekePis
30. BoulderEmma
31. Gushem
32. Taleryd
33. West
34. Dempa

Hempa
35. Hampus Hansson
36. Grynning (ersätts av Mats)
37. Cribba
38. Nibergs
39. Lingon
40. Thor e
41. BikeSkiDrink
42. Bachmann
43. Tomcaten

Swalle
44. O
45. Jeppe Dav
46. Gargamelli Nixon
47. Lindestaf
48. Anja-lck
49. torkelo
50. Johanml (ersätts av salle)
51. Wildgoat
52. Roskai
2. Swiss2009

Zhuk
53. Madass
54. Nicke
55. millson
56. Johan Olsson
57. jakeOMG
58. Rompa
59. Martinpetter
60. Bintfese
1. B A
7. Maryo

0CBB66E3-1CCA-4107-94B3-1DE1849C3AE3.jpeg

Senast ändrad:
Woho! Samma grupp som Torkel, hoppas du inte bryter alla ben i din kropp som vanligt ? det går en bil från Björknäs centrum kl 11.00 om nån vill åka med. Har plats för en extra cykel på tak.

Å just det. Den som frågar om hen får lämna tillbaks brickan innan jag sagt att ni skall lämna tillbaks brickan kommer får en hel 29er uppkörd i krysset. Frågor på det?

Stalle

Någon som åker bil från västerort och har plats för en + hoj?? Skulle precis efterdra hjulbultarna på bilen efter senaste däckskiftet och insåg att idioterna som utförde arbetet har gått loss och jag har typ ingen gänga kvar.

Kung Stalle sa:
Å just det. Den som frågar om hen får lämna tillbaks brickan innan jag sagt att ni skall lämna tillbaks brickan kommer får en hel 29er uppkörd i krysset. Frågor på det?

Stalle

Sjukt bittert att inte kunna rejsa när man läser om möjligheterna...

Fråga snällt kanske stalle kan bjucka på parkering av sin kommande påle i ryschan? Den sägs vara lååååååååång.

Om nån mer vill haka på i sista stund, Swisha & skriv i tråden så får ni tar över en sticka från nån av oss som roddar & fixar.

Kanske bara jag men när samlas vi? I först inlägget står samling kl 12 men på sidan tre står att vi rullar från parkeringen kl 12. Bara så inte folk bommar...

//Martin

Det här rallyt är nog det jag har väntat på sedan den där dagen 1978 då farsan släppte pakethållaren och jag gick i backen för första gången....

Sedermera har jag även lärt mig att för att trampa behöver man kunna böja på benen i nån form av takt. Det kunde jag inte igår men hoppades att jag skulle kunna göra idag...icke.

Du får klara dig helskinnad utan en sladdande krockkudde i gruppen Max!

Jag hoppar av.

Jimmy, Lilja, Hempa, Swalle, Johan, Blajdan, Zhuken och Stalle: ett stort tack för ett kanonarrangemang! Banorna var riktigt fina och formatet funkade skitbra. Hatten av!

Tillbaka
Topp