[Kalender] SBR 29 - Race Charles

Funkade bra att som omväxling köra blint. Stort tack för en rolig dag med alla barnen i skogen. Problemet med min tid berodde enbart på strul från mig. därav DNF.

Kul att blind-formatet funka, som lite omväxling ?
Ett tips är att rulla SS3 & 5 sen igen i vår på torra fina stigar. När man hittar är dom ännu roligare & går att köra karate-fort.
Av vad man kunde se vid avbandningen så kan vi klassa dom som permanenta stigar nu också ?

Att arra race är alltid lika kul när det blir som det blir idag så vi syns nog snart igen..

Tack alla som kom!

//Vi som rodda & fixa.

Ps. Stort grattis till alla som fick pokal, imponerande snabbt cyklat.

Senast ändrad:
Galet bra race & sjukt väloljat arr, flöt som en dans. Riktigt skoj sträckor & dessutom bullens gourme korv, kunde inte blivit bättre, en eloge är på sin plats. Tack oxå till alla trevlig deltagare å grattis till dem galet snabba vinnarna

Förutom att någon klantskalle vurpade inom synhåll från starten på SS1 var det ett kanonrace! Perfekta stigar att köra blint och jag som aldrig varit där förut känner som du skrev Henrik ett behov av att återvända när det är torrare och köra lite fortare ?

Dubbelt Uppsala på guldpositionerna var ju dessutom finfint! Bra kört MRooth och millson ?

Senast ändrad:
Instämmer med alla föregående talare, tack för ett grymt skoj kanonarr idag!!? Rejsa blint- nervositeten var en fin extrakrydda?

Stort tack för idag, tycker det fungerade förvånansvärt bra med att cykla blint! Exemplariskt bandat också, trodde jag cyklat fel på ss 2 dock, skitlång ju :)

726178DC-B85F-454E-9E27-2FFF38547FAC.jpeg
Tack alla som kom och körde idag!

Superbra arrangemang!
Allt flöt på smärtfritt. Bra tänkt med guider för varje grupp, bra bandat och bra käk :)

Nu väntar vi bara på någon ska sätta sig på kontorstid och knåpa ihop en heatmap!

Stort tack till mina södra bröder för ett kanon-rally!
Kul sträckor, premium med en egen guide som pekar på målkontrollen åt en (jag hade trots det problem med att stämpla :-D) och bra surr i gruppen mellan sträckorna.

Riktigt kul att se så mycket folk på ett rally i november!

Grattis och grymt kört av alla på pallarna!

Roger_Edvinsson sa:
Lite film även från min del och kan nog konstatera att detta med att filma och klippa inte är min starka sida... heller.

Håll till godo.

Va inte så jävla blyg nu, din edit vart ju skitgrym (också)!!!
Däremot är det lite pinigt att du körde chicken på SS1... ;)

larsaw sa:
Roger_Edvinsson sa:
Lite film även från min del och kan nog konstatera att detta med att filma och klippa inte är min starka sida... heller.

Håll till godo.

Va inte så jävla blyg nu, din edit vart ju skitgrym (också)!!!
Däremot är det lite pinigt att du körde chicken på SS1... ;)

Tackar... kul att filma men sjukt tråkigt att klippa, tur att GoPro har färdiga mallar att följa.

Jag körde dubbel chicken på SS1, vilket Taleryd påpekat flertalet ggr trots att jag utklassade honom totalt. ?

Total miss av första plankan och noll koll på vad som kom efter och så fortsatte jag på samma tema på planka #2.

Och det syns även på sträcktiden. ?

Asså... Bilder... De e en katastrof. Kompaktkamera och uselt ljus och dålig fotograf. Dålig kombo.
Jag har väl några jag kan våldföra mig på och få ett acceptabelt resultat. Men det dröjer.

En sekunds Roger ”utklassade” mig? Yeah yeah. Nästa gång vi drar till flottsbro så kan jag hålla dig i handen så du kanske vågar dig på plankorna.

Förresten var jag snabbare än dig på 3 av 5 sträckor ?

Vi var ute idag for att cykla på de trevliga sträckorna igen och någon tråkig människa hade lagt ut en massa grenar på stigarna :(
Vi plockade bort det mesta, men ta det försiktigt.

MannekePis sa:
Vi var ute idag for att cykla på de trevliga sträckorna igen och någon tråkig människa hade lagt ut en massa grenar på stigarna :(

Var tyvärr samma när rådjuren fixade fram sträckorna, vad vi hört. Gömmarskogen brukar vara samma visa. Trist att hundägare i reflexväst (de är likadana allihopa, jag lovar) tror att skogen är deras egen & inte förstår att det är vi cyklister som har förtur. Lite råttgift i korvbitar löser ju dock problemet ?

Henrik83 sa:
MannekePis sa:

Var tyvärr samma när rådjuren fixade fram sträckorna, vad vi hört. Gömmarskogen brukar vara samma visa. Trist att hundägare i reflexväst (de är likadana allihopa, jag lovar) tror att skogen är deras egen & inte förstår att det är vi cyklister som har förtur. Lite råttgift i korvbitar löser ju dock problemet ?

Det där är farligt å skriva, snart nappar nån illvillig typ på betet å så har ni trollkrig!

Henrik83 sa:
MannekePis sa:

Ehm, men jag är ju både cukklist OCH hundägare, borde inte jag vara KUNG då? :D

Tillbaka
Topp