Roger_Edvinsson
Aktiv medlem
[Kalender] SBR#39 - Wilda Wäsby 2.0
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luthman Photography sa:Men jag trodde att SBR 39 gick i Hell-Ass?!
Jimel sa:Swishat!
Står 7e på flyern och 13 högst upp, vilket gäller?
Jeppe Dav sa:Totalt 6 sträckor som körs två ggr ... dvs 12 ggr eller :-)
Leo_cycling sa:Jag är på om det inte finns någon åldersgräns och om det skulle gå att köra med hardtail, är hyfsad teknisk. Men hur ser banan ut?
Tack! Ska kolla om jag kan?larsaw sa:Leo_cycling sa:Jag är på om det inte finns någon åldersgräns och om det skulle gå att köra med hardtail, är hyfsad teknisk. Men hur ser banan ut?
Lättåkt set till drops o liknande, dock fullt möjligt att köra punka ändå...
Leo_cycling sa:Jag är på om det inte finns någon åldersgräns och om det skulle gå att köra med hardtail, är hyfsad teknisk. Men hur ser banan ut? Jimel tror du att jag skulle kunna köra tekniskt sätt?
Jeppe Dav sa:Totalt 6 sträckor som körs två ggr ... dvs 12 ggr eller :-)
Leo_cycling sa:Jag är på om det inte finns någon åldersgräns och om det skulle gå att köra med hardtail, är hyfsad teknisk. Men hur ser banan ut? Jimel tror du att jag skulle kunna köra tekniskt sätt?
Tobman sa:Har swishat men ser ej mitt namn på listan?
JojjeM sa:Tur att jag är bortrest. Annars hade jag känt mig sugen att försvara min jumboplats från 1.0 :)
Kör hårt!
/johan
Roger_Edvinsson sa:Med stor sorg måste jag meddela att detta event blir inställt.
Lågt med deltagare, hand i gips, axel/nyckelben i paket och ganska risigt allmäntillstånd efter crashen i midsommar gör det omöjligt för mig att genomföra detta race på det sätt jag anser det skall göras.
CES skall vara premiumrallyn och det kan jag inte erbjuda i dagsläget.
Återbetalning av startavgifter sker under kvällen.
Mer info när detta race kan köras får jag återkomma med. ?
Just nu väntar ganska lång rehab men jag kommer närvara och fixa tidtagningen på övriga rally så helt slipper ni inte mig. ?