Jimel
Aktiv medlem
[Kalender] SBR Kolarfest
Kan stryka min reservplats.Reservplatser:
#22 - Phreddan #11 - Jimel #17 - Soulshine #25 - Mattias_i_skogen #53 - EnduroTobbe
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan stryka min reservplats.Reservplatser:
#22 - Phreddan #11 - Jimel #17 - Soulshine #25 - Mattias_i_skogen #53 - EnduroTobbe
Kan stryka min reservplats.
Jag vill, trodde jag var anmäld men icke :-)Nu är anmälan stängd! 45 pers!
Det kommer finnas en möjlighet för er som har SBR-ID att ställa er på en reservlista som Roger fixar ett formulär till. Vid avhopp så fylls det på från listan i turordning.
OBS! listan endast öppen för er med SBR-ID.
Mer info om banan presenteras veckan innan race men det är fritt fram redan nu att träna på kullen. Alla sträckor finns på Trailforks men mindre omdragningar och tweeks kommer det bli.
Tyvärr Inte , har inte fått nån Swish vad jag kan se. Fyllde du i formuläret?Jag vill, trodde jag var anmäld men icke :-)
Yes det var ifyllt men hade nog inte swischat , vad är tidsgränsen när man har ID?
Klart spännande förutsättningar ni får då...Sådärja, nu börjar äntligen vädret fatta att vi ska rejsa!Visa bilaga 436639
Jag blir tyvärr tvungen att stå över detta rejs då jag fick en infektion i ett sår på ryggen.☹ Så det blev besök på akuten för att skära upp och tömma och nu ska det vara öppet för att dräneras. Så bliv svårt med Ryggskydd. Hoppas att det får läka ihop i veckan som kommer så man får börja träna inför nästa SBR! Hade det inte varit för Corona hade jag kommit ut och hejat på alla ni andra som rejsar. Kör hårt! ???Jag har pratat med Viktor så han kan förhoppningsvis få in någon från Reservlistan!
Racet går enl plan, vi kan inte revidera den efter en prognos som ändras hela tiden. Folk har ju planerat ut efter detta. Vi går bara hålla tummarna Att vädret blir bra!Hej!
Nu vet jag att det är något av en grej att SBR ska köras i busväder.
Men - med hänvisning till att minska slitage på stigar och att pga Corona försöka minimera skaderisken - skulle det inte vara en idé att flytta fram hela arrangemanget ett par timmar så att marken får möjlighet att ta upp regnvattnet? Verkar ju som att det ska sluta regna vid 11-12.
Ping @Viktor Elofsson @Roger_Edvinsson
Ok det var tråkigt! Då får din plats förgylla ngn anans dag!Jag avstår tyvärr. Jag beklagar att jag har blockat en plats, hoppas någon som vill köra hinner se detta.
Smhi säger att det är färdigregnat. Men de sade å andra sidan att det skulle regna som fan runt lunch.Pepp ??
Eller ⛈?????
Tror jag fått på blötdäck till det här S D/B Ret i alla fall. Och på rätt hoj också ?
Tack ser ut som min och tack Viktor med familj och Roger för en fet dag .Du som stod framför mig med bilen glömde din pump.
+1 vart är bilderna och resultaten!?!?Hur gick det, vem vann, var är bilderna och hur blött blev det?