Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varvlopp är bra. Minskar risken för extrem väntetid för snabba cyklister och även risken för skallgångskedja i mörker. Tävlar man om sistaplatsen kan man ibland statistiskt säkerställa en seger utan att cykla alla varv. ?Om det går att köra där vi vill så blir det en blandning av flytstig rotstig stenstig och några höjdmeter men inte några jättebackar. Det finns jobbiga backar i området men dom ger vi fan i. Det ska ju vara roligt också...
Vätskekontroll kommer att finnas och det blir nog ett varvlopp på 2 kanske 3 varv...
Förväntansfulla byggledare gillar kexchoklad så där har du en perfekt muta för att kunna hålla mig sällskap där bak i loppet. Vi måste ju öva på gubbtempot ?Jag funderar fortfarande. En omfattande husrenovering med en förväntansfull byggledare kan försvåra närvaro.
Är det ett varvlopp om man bara kör ett varv? I och för sig gäller det sista påståendet även i fallet med bana där man kör ett varv givet att cyklisten ifråga inte hunnit lämna startområdet innan övriga är i mål. Känns dock möjligen som lite väl utstuderat vad det gäller kampen om sistaplatsen att ta det så lugnt. Eller så kan man ju samköra med STSM (=Svenska Track Stand-mästerskapet)!?Varvlopp är bra. Minskar risken för extrem väntetid för snabba cyklister och även risken för skallgångskedja i mörker. Tävlar man om sistaplatsen kan man ibland statistiskt säkerställa en seger utan att cykla alla varv. ?
Du vet väl att jag har tillräckligt med respekt för dig för att aldrig ifrågasätta matematiska och statistiska samband du värderat? Kom gärna med och var lite empirisk, du kommer inte komma sist. ?Är det ett varvlopp om man bara kör ett varv? I och för sig gäller det sista påståendet även i fallet med bana där man kör ett varv givet att cyklisten ifråga inte hunnit lämna startområdet innan övriga är i mål. Känns dock möjligen som lite väl utstuderat vad det gäller kampen om sistaplatsen att ta det så lugnt. Eller så kan man ju samköra med STSM (=Svenska Track Stand-mästerskapet)!?
Synd att det inte går rent praktiskt, annars hade jag en bra chans på sistaplatsen med usel form, usel teknik och bristande mod. Cykeln är iaf redo med snabba hala XC däck, en slukörd gaffel och lite för låg utväxling - det hade kunnat bli rejält uselt!Du vet väl att jag har tillräckligt med respekt för dig för att aldrig ifrågasätta matematiska och statistiska samband du värderat? Kom gärna med och var lite empirisk, du kommer inte komma sist. ?
Varför går det inte? Du vet att fake SS med tejpade växlar brukar accepteras. Särskilt i de bakre leden.Synd att det inte går rent praktiskt, annars hade jag en bra chans på sistaplatsen med usel form, usel teknik och bristande mod. Cykeln är iaf redo med snabba hala XC däck, en slukörd gaffel och lite för låg utväxling - det hade kunnat bli rejält uselt!
Är tämligen övertygad om att jag skulle komma sist då det där med rotstig och stenstig säkerställer att jag skulle hoppa av och gå. I synnerhet som jag inte har ngn för evenemanget adekvat cykel.Du vet väl att jag har tillräckligt med respekt för dig för att aldrig ifrågasätta matematiska och statistiska samband du värderat? Kom gärna med och var lite empirisk, du kommer inte komma sist. ?
Cykeln är äkta SS så det är inget problem. Det var datum och plats som lade hinder i vägen tyvärr.Varför går det inte? Du vet att fake SS med tejpade växlar brukar accepteras. Särskilt i de bakre leden.
Synd.Cykeln är äkta SS så det är inget problem. Det var datum och plats som lade hinder i vägen tyvärr.
Vi kan gå tillsammans.Är tämligen övertygad om att jag skulle komma sist då det där med rotstig och stenstig säkerställer att jag skulle hoppa av och gå. I synnerhet som jag inte har ngn för evenemanget adekvat cykel.
Du får låna mitt omodärna härke!Är tämligen övertygad om att jag skulle komma sist då det där med rotstig och stenstig säkerställer att jag skulle hoppa av och gå. I synnerhet som jag inte har ngn för evenemanget adekvat cykel.
Gött undrar bara ungefär, smider planer för att komma med. Vore kul!Vi säger väl start runt 12.00
Älskade kommentaren ur ledet i Nynäshamn. "Ska han vara med eller?" Startnedräkningskissning verkar vara din grej. ?Jag måste komma ihåg att kissa innan starten den här gången så att det inte blir som på Open Invitational rejset![]()
Tack för erbjudandet. Tyvärr är jag dock fn även i avsaknad av en kropp som är ändamålsenlig för evenemanget.
Äsch va fan vi kommer vara en bunt otränade öldrickare som nördar om stålramar och dyligt... Vi är i samma form som du allihopa ?Tack för erbjudandet. Tyvärr är jag dock fn även i avsaknad av en kropp som är ändamålsenlig för evenemanget.
Det går fler tåg!Tack för erbjudandet. Tyvärr är jag dock fn även i avsaknad av en kropp som är ändamålsenlig för evenemanget.
Avstängd, med tejpade reglage och växlar har vi en vinnare i uthållighetsklassen.Vad händer om man kommer med en elektrisk trampmoppe?
Lägger min röst på att du får koppla ur batteriet, tejpa bakväxeln, svepa två öl vid varvningen och köra ett extra varv ?Vad händer om man kommer med en elektrisk trampmoppe?