Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Parkering för övernattning är inget problem - finns flera alternativ.Lite sugen är jag ju. Behöver nånstans att parkera bilen som jag isåfall sover i, dock vanlig personbil.
Edit: Lex anmäler också intresse.
Vem vet? Ambitionsnivån är ungefär vid -inte komma direkt från en veckas sjukning från arbetsplatsenPolarbear snabbast i tråden - kanske även i skogen?
Nummerlappsutdelningen?
Haha tur att det inte är happywitchride tråden då. Skriver man i den måste man cykla också.Det här hade ju varit den perfekta ursäkten för en helstel stål-mtb. Blir alltid pepp när årets tråd dyker upp dessutom!
Det här är inte ett inlägg i tråden utan bara mina egna tankar som råkar spilla över i text, så bortse från mitt svammel tillsvidare!
Jag tror jag hoppas på högt grupptryck och låg självbevarelsedrift så att deltagandet faktiskt blir av.Haha tur att det inte är happywitchride tråden då. Skriver man i den måste man cykla också.
Är det HG-body och spacers som gäller då? Funkar det med vanlig 12s-kedja eller måste man ha grövre? Jag är hsh intresserad.Vill man komma billigt undan så har jag 1-2 drev liggandes samt en surly singleator jag är beredd att skiljas från.
Tjena! Om det är bikefix du menar så är det lite av ett nav för dämparservice o annat för mtb:are. Anledningen till restaurangsymbolen är nog att de kan fixa lite finkaffe när man väntar på cykelservicen också.Tjena!
Pizzeria Fortuna verkar ha tillstånd iallafall.
Funderar på stället nere till höger
Visa bilaga 829999
Det blir kanske pannrummet eller tvättstugan dåAnmäler mig!
Är med på allt!
Inte vegan.
Avser att bo i Sir Eds källare!