Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Zoroniak sa:Min start är också i fara, har 39.5 i feber idag...beklagar Fjärdebrunn men knäet ska du ta hand om!
Här kommer massor med dumma frågor om allt möjligt:
- Ryggsäck, är det något ni tar med? Tänker mest på kanske bytte av handskar och underställt/sockor/mm
- Reflexvest? Eller räcker det med sådana covers till ryggsäck som har reflex på sig?
- Vad tar ni för mat under touren? Dricka? Har camelbacks som är isolerade...
- Ok att köra med dubb fram men vanlig däck back? Det verkar inte bli minusgrader enligt smhi...
Stor tack!
J
kitzblitz sa:Om det inte är nödsituation så går det bra att hoppa över Strängnäs. Vi får se till att stanna i Södertälje, även om det kan kännas tidigt, och fylla på där.
Fast vi har alltid lyckats hitta något i Strängnäs när det verkligen behövdes. Tänk nattklubb :-)
Annars är det reflexväst som är bästa rådet.
Zoroniak sa:Hej allihopa, är tvungen att kasta handduken också, tre dagar med feber och förmodligen en fjärde imorgon. Tror inte det kan vara bra. Kör hårt, kommer att vara tufft att behöva vänta ett år för detta...
Steel is Real sa:Vem är chef?
Pax, inte jag då det är min första ötzi XL och jag inte litar på min egen navigeringsförmåga.
Förslagsvis nån av er som kört tidigare: @IngvarW eller @kitzblitz eller båda två?
Fjärdebrunn sa:Det här börjar bli fan så jobbigt ska ni veta. Morgonens slaskcykling skapade bara längtan.
Kan tänka mig när ni sitter och klipper med ögonen på donken på småtimmarna och farbror Toni öppnar sin sadelväska.
IngvarW sa:Fjärdebrunn sa:Det här börjar bli fan så jobbigt ska ni veta. Morgonens slaskcykling skapade bara längtan.
Kan tänka mig när ni sitter och klipper med ögonen på donken på småtimmarna och farbror Toni öppnar sin sadelväska.
Kom till LB och vinka av oss :-)
IngvarW sa:Jag och två gubbar till dyker också upp för middag.
IngvarW sa:Kom till LB och vinka av oss :-)
kitzblitz sa:IngvarW sa:Kom till LB och vinka av oss :-)
En annan variant är att möta oss på hemvägen, defilera snyggt i mål tillsammans och låtsas man är värd en öl :-)
GurraG sa:Jag hoppas på korta men täta rapporter under färden.
Speciellt intresserad är jag personligen av att under lördag morgon/fm få ETA Bålsta för att slippa häcka på Shell flera timmar i onödan.
GurraG sa:Min cyclofon: 070-7478256 om ni saknar rätt insektsnyckel :-)
solstina sa:GurraG sa:Min cyclofon: 070-7478256 om ni saknar rätt insektsnyckel :-)
Grymt engagemang! Vi ser till att "betala tillbaka" med korta, hyfsat täta, uppdateringar under resan.