Kändisar, vilka cyklar?

Kändisar, vilka cyklar?
FECE1F5B-4F25-4B64-BA29-7DC0D6189AD1.png

Kändisar, vilka cyklar?
Vad räknas som kändis? Finns ju en del utövare av andra idrottsgrenar som kör en del cykel, t.ex. längdskidåkare.

Senast ändrad:
Kändisar, vilka cyklar?
GoranS sa:
Vad räknas som kändis? Finns ju en del utövare av andra idrottsgrenar som kör en del cykel, t.ex. längdskidåkare.

Nej nej. En kändis har inga andra features. Det ska vara en dokusåpakändis för att vara riktig kändis. Då är man känd för att vara känd. Naken-janne, Robinson-emma. M.fl
;)

Kändisar, vilka cyklar?
staine sa:
GoranS sa:

Nej nej. En kändis har inga andra features. Det ska vara en dokusåpakändis för att vara riktig kändis. Då är man känd för att vara känd. Naken-janne, Robinson-emma. M.fl
;)

Naken-Janne kör väl mest med helikoptern?

Kändisar, vilka cyklar?
Robin Williams (som tidigare nämnts) var förut samlare av cyklar en hängiven cyklist. Efter sin död såldes 87 av hans cyklar på en välgörenhetsauktion.

Bilagor

• robin-williams-bicycle-auction-780x439.jpg
    robin-williams-bicycle-auction-780x439.jpg
    63.7 KB · Besök: 288
Kändisar, vilka cyklar?
Kändisar, vilka cyklar?
Krompa sa:
Jimel sa:
Flera kändisar var ju med på cykelvasan förra året, bl.a. Sedin bröderna och Johnny och Mattias från roomservice.

Vad cyklar Daniel och Henrik på? Förmodar att MTB är en bra anledning till att stanna i Vancouver.

För några år sen cyklade Henrik på 3.07 och Daniel på 3.11 efter lite mekstrul. Hur det gått de senaste åren vet jag inte

Kändisar, vilka cyklar?
Det kanske har varit i tråden tidigare? Emma Igelström cyklar. Ja iofs då i samband med att simma och springa :-)

Bilagor

• _20180408_094642.JPG
    _20180408_094642.JPG
    99.8 KB · Besök: 191
  • _20180408_094529.JPG
    _20180408_094529.JPG
    110.2 KB · Besök: 209
Kändisar, vilka cyklar?
DRQ96 sa:
Krompa sa:
Jimel sa:
Flera kändisar var ju med på cykelvasan förra året, bl.a. Sedin bröderna och Johnny och Mattias från roomservice.

Vad cyklar Daniel och Henrik på? Förmodar att MTB är en bra anledning till att stanna i Vancouver.

För några år sen cyklade Henrik på 3.07 och Daniel på 3.11 efter lite mekstrul. Hur det gått de senaste åren vet jag inte

Var lite otydlig ser jag. Funderade mest på vilka hojjar de har. Hehe.

Kändisar, vilka cyklar?
Bullabus sa:
Krompa sa:
Bullabus sa:
Kanske de slutar med hockeyn för att det är roligare att hoja

Är detta ett skämt månne? De har ju precis tagit farväl till sin sport på förmodligen det bästa sättet i världshistorien.

Jo jag skämtade, gick inte få dit en smiley ;D

Faktum är att de fick dra ned på hojandet pga skaderisken. Inte jättepoplulärt att komma tillbaka till arbetsgivaren efter sommarledigheten med spräckt knäskål... Vancouvers president, gamla liraren Trevor Linden, är själv stort mtb-fan men även han manade till slut till viss restriktivitet. Men nu så, nu kan det spräckas knäskålar så det står härliga till och ingen har nåt att göra med det!

Kändisar, vilka cyklar?
KungJulian sa:
Bullabus sa:
Krompa sa:
Bullabus sa:
Kanske de slutar med hockeyn för att det är roligare att hoja

Är detta ett skämt månne? De har ju precis tagit farväl till sin sport på förmodligen det bästa sättet i världshistorien.

Jo jag skämtade, gick inte få dit en smiley ;D

Faktum är att de fick dra ned på hojandet pga skaderisken. Inte jättepoplulärt att komma tillbaka till arbetsgivaren efter sommarledigheten med spräckt knäskål... Vancouvers president, gamla liraren Trevor Linden, är själv stort mtb-fan men även han manade till slut till viss restriktivitet. Men nu så, nu kan det spräckas knäskålar så det står härliga till och ingen har nåt att göra med det!

Haha, lite som när Stefan Schwarz var sugen på rymdresa och fick en klausul i kontraktet om att inte lämna atmosfären.

Tillbaka till det viktiga: Kan de lägga upp lite bilder i "Visa din cykel"-trådarna? God chans till nordamerikanskt premium gissar jag.

Kändisar, vilka cyklar?
Kan den cyklisten verkligen vara allas vår Anders T, eller visar bilden i verkligheten en (snett bakifrån) "look-a-like"?

För så här står det i en av alla artiklar om honom som har publicerats den senaste tiden
Anders T bor i ett hus utanför Linköping. Han tågpendlar till kontoret i Stockholm

Stämmer det borde kanske bilden i stället ha postats i

Kändisar, vilka cyklar?
Men för att ta sig fr Stockholm C till FHM i Solna är väl den där pilsnerhojen utmärkt?
Jag vet många tågpendlare som har skruttcyklar stående i Sthlm för att ta sig sista biten till kontoret.

Kändisar, vilka cyklar?
Men för att ta sig fr Stockholm C till FHM i Solna är väl den där pilsnerhojen utmärkt?
Jag vet många tågpendlare som har skruttcyklar stående i Sthlm för att ta sig sista biten till kontoret.

+1

Jag vill generellt hellre inte tar tunnelbanan eller bus från T-centralen, men säkert inte i dessa tiderna.

Kändisar, vilka cyklar?
Kan den cyklisten verkligen vara allas vår Anders T, eller visar bilden i verkligheten en (snett bakifrån) "look-a-like"?

För så här står det i en av alla artiklar om honom som har publicerats den senaste tiden
Anders T bor i ett hus utanför Linköping. Han tågpendlar till kontoret i Stockholm

Stämmer det borde kanske bilden i stället ha postats i
Scarf och jacka
440px-Anders_Tegnell_in_2020_%285_av_15%29.jpg

Byxor
f1f9979a-9ac0-4c7f-a06d-a01152cdcbe7.jpg

Kändisar, vilka cyklar?
Hörde på Sömdagsintervjun nyss i SR. Där nämndes att han kom dit på en vanlig cykel från 70-talet om jag minns rätt. Stämmer bra med bilden.

Tillbaka
Topp