Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Vad räknas som kändis? Finns ju en del utövare av andra idrottsgrenar som kör en del cykel, t.ex. längdskidåkare.
staine sa:GoranS sa:Vad räknas som kändis? Finns ju en del utövare av andra idrottsgrenar som kör en del cykel, t.ex. längdskidåkare.
Nej nej. En kändis har inga andra features. Det ska vara en dokusåpakändis för att vara riktig kändis. Då är man känd för att vara känd. Naken-janne, Robinson-emma. M.fl
;)
JTF sa:
:-) Finns en filmsnutt också.Bengt-re sa:JTF sa:
Utan handskar och utan glasögon i jeans? Pressbild - för så där kan man ju inte cykla på riktigt. Dessutom vad har människan för skor och hur har hen fötterna placerade?
JTF sa::-) Finns en filmsnutt också.Bengt-re sa:JTF sa:
Utan handskar och utan glasögon i jeans? Pressbild - för så där kan man ju inte cykla på riktigt. Dessutom vad har människan för skor och hur har hen fötterna placerade?
Jimel sa:Flera kändisar var ju med på cykelvasan förra året, bl.a. Sedin bröderna och Johnny och Mattias från roomservice.
Krompa sa:Jimel sa:Flera kändisar var ju med på cykelvasan förra året, bl.a. Sedin bröderna och Johnny och Mattias från roomservice.
Vad cyklar Daniel och Henrik på? Förmodar att MTB är en bra anledning till att stanna i Vancouver.
DRQ96 sa:Krompa sa:Jimel sa:Flera kändisar var ju med på cykelvasan förra året, bl.a. Sedin bröderna och Johnny och Mattias från roomservice.
Vad cyklar Daniel och Henrik på? Förmodar att MTB är en bra anledning till att stanna i Vancouver.
För några år sen cyklade Henrik på 3.07 och Daniel på 3.11 efter lite mekstrul. Hur det gått de senaste åren vet jag inte
Bullabus sa:Kanske de slutar med hockeyn för att det är roligare att hoja
Krompa sa:Bullabus sa:Kanske de slutar med hockeyn för att det är roligare att hoja
Är detta ett skämt månne? De har ju precis tagit farväl till sin sport på förmodligen det bästa sättet i världshistorien.
Bullabus sa:Krompa sa:Bullabus sa:Kanske de slutar med hockeyn för att det är roligare att hoja
Är detta ett skämt månne? De har ju precis tagit farväl till sin sport på förmodligen det bästa sättet i världshistorien.
Jo jag skämtade, gick inte få dit en smiley ;D
KungJulian sa:Bullabus sa:Krompa sa:Bullabus sa:Kanske de slutar med hockeyn för att det är roligare att hoja
Jo jag skämtade, gick inte få dit en smiley ;D
Faktum är att de fick dra ned på hojandet pga skaderisken. Inte jättepoplulärt att komma tillbaka till arbetsgivaren efter sommarledigheten med spräckt knäskål... Vancouvers president, gamla liraren Trevor Linden, är själv stort mtb-fan men även han manade till slut till viss restriktivitet. Men nu så, nu kan det spräckas knäskålar så det står härliga till och ingen har nåt att göra med det!
Jag som faktiskt börjat tappa entusiasmen för Tegnell fick plötsligt tillbaka den!Hörlurar och ingen hjälm på en vanlig herrcykel!!! Var är säkerhetshysterikerna?
Hörlurar och ingen hjälm på en vanlig herrcykel!!! Var är säkerhetshysterikerna?
Men för att ta sig fr Stockholm C till FHM i Solna är väl den där pilsnerhojen utmärkt?
Jag vet många tågpendlare som har skruttcyklar stående i Sthlm för att ta sig sista biten till kontoret.
Scarf och jackaKan den cyklisten verkligen vara allas vår Anders T, eller visar bilden i verkligheten en (snett bakifrån) "look-a-like"?
För så här står det i en av alla artiklar om honom som har publicerats den senaste tiden
Anders T bor i ett hus utanför Linköping. Han tågpendlar till kontoret i Stockholm
Stämmer det borde kanske bilden i stället ha postats i
[OT] Lika som bär tråden
Inspirerad av en bild jag hittade på min dator (ungefär som Vogonerna ni vet) så tycker jag absolut det är dags för en "(o)lika som bär"-tråd. Erik Herou och Steve McQ. Sprint Camel och SC Nomad.happyride.se
Gå in på det länkade twitterkontot och läs, där finns i alla fall en delHörlurar och ingen hjälm på en vanlig herrcykel!!! Var är säkerhetshysterikerna?
Eller så sitter någon på passagerarplats och tar kortet lutad till vänster? Om det inte är en person som sitter i baksätet och lutar sig framåt? Nu spekulerar jag bara vilt, men det skulle kunna vara så.Och någon sitter på förarplatsen och fotograferar samtidigt som h*n kör.
Hörlurar och ingen hjälm på en vanlig herrcykel!!! Var är säkerhetshysterikerna?