Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns bra alternativ för båda. Kolla med Karlskrona CK på FB eller Strava och kör med dem eller ta ner gpx.Skall vara en vecka i Karlskrona (Nättraby) i sommar och lite nyfiken på vilka cyklar jag och sambon bör ta med.
Finns det kul XC eller är det roligast med lvg?
Tips tas tacksamt emot!
Någon som vet om det går att hyra Lvg-cyklar i Landskrona?
Rättat till Karlskrona ?Nu blev jag bortkollrad. Lands- eller Karlskrona?
På Trailforks (ja, det finns en app) en det en del stigar i området.Skall vara en vecka i Karlskrona (Nättraby) i sommar och lite nyfiken på vilka cyklar jag och sambon bör ta med.
Finns det kul XC eller är det roligast med lvg?
Tips tas tacksamt emot!
Grymt! Vi skall bo i Nättraby och tar med lvghojarna.Just runt nättraby och uppåt mot smålandsgränsen finns fantastiskt fina vägar. Kolla in strava heatmaps för tips. Om det är mer vacker utsikt rekommenderar jag att cykla ut på Hasslö eller Tjurkö.
Cyklar själv inte MTB men vet att dets finns uppmärkta leder i Rödeby och kanske även Rosenholm
Nån uthyrning av LVG finns inte vad jag vet, kanske MTB. Kolla med Sportkompaniet i stan, det är den mest seriösa cykelbutiken i stan
Hur är trafiken ut på Hasslö och Tjurkö så här års?Just runt nättraby och uppåt mot smålandsgränsen finns fantastiskt fina vägar. Kolla in strava heatmaps för tips. Om det är mer vacker utsikt rekommenderar jag att cykla ut på Hasslö eller Tjurkö.
Cyklar själv inte MTB men vet att dets finns uppmärkta leder i Rödeby och kanske även Rosenholm
Nån uthyrning av LVG finns inte vad jag vet, kanske MTB. Kolla med Sportkompaniet i stan, det är den mest seriösa cykelbutiken i stan