Keps cup 22/3

• Trådstartare Trådstartare job
  • Start datum Start datum
Keps cup 22/3
Jag frågade i keps cup tråden men ingen svarade om banan. Jag är så nervös nu att jag kissar med min röv när jag ska bajsa. Ska raka benen imorgon. Första racet för året är alltid speciellt.

Keps cup 22/3
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Antagligen en blandning av gröna/blå, som
> MTB-festivalen typ skulle jag tro

Skulle inte tro det då tävlingen går kring Källbrink

Keps cup 22/3
Aha.. Då är det träningsspåret antagligen, där de senaste kepsarna har gått, vid brandgatan mot kungens kurva.
Det e iaf tekniskt och skojsigt.. Jag kommer antagligen att vara funktionär på något sätt kånkandes på en barnvagn.

Keps cup 22/3
Johan A skrev:
> Jag kommer
> antagligen att vara funktionär på något sätt
> kånkandes på en barnvagn.

Om det blir samma bana som vårkepsen för två år sedan kommer man ju nerför en backe ut på brandgatan. Och där behövs då nån för att hålla vakt åt bägge hållen. Enkelt tillgängligt med barnvagn...

Keps cup 22/3
Mikva skrev:
> Hur tar man sig enklast ut dit från centrala
> Stockholm om man inte har bil?

Pendel till Huddinge

Keps cup 22/3
Nu väntar vi spänt på bildena. det var en del fotografer i krokarna, bla Edge bevakade arrangemanget.

Keps cup 22/3
Vilken bra och rolig bana det var, väntar spänt på bilderna!

Det var för övrigt min första tävling, och det gick över förväntan! Jag fick mersmak!

Senast redigerad av en moderator:
Keps cup 22/3
Leran tryckte verkligen upp pulsen och syran lite extra. Min första utflykt i skogen för i år.

Kul att kunna tävla på sin egen bakgård. Har inte tänkt på att Spårvägen håller till så nära. Man kanske skulle testa på att organisera sig.

Nu vill vi se bilderna.

Thomas

Tillbaka
Topp