Calle F skrev:
>
> Fast jag inser ju att jag inte passar så bra här
> så jag tänker nog behandla Happy som ett forum för
> mer tekniska frågor i fortsättningen. Tyvärr tror
> jag inte den "utveckling" som sker i Stockholm och
> sättet att hantera den för något gott med sig och
> dessutom kommer att ge oss även utanför den
> regionen problem då agendan sätts nationellt ur
> ett Stockholmsperspektiv till stor del.
Du är för härlig Calle. Allt som skrivs är emot dig, och alla som är dumma är tekniker från stockholm. Det måste vara jobbigt att ha hela världen som fiende. Speciellt på ett forum som detta. Här träffas folk av alla olika slag och snackar och delar med sig av det de gillar. Nämligen cyklar, en del gillar att cykla snabbt, en del långsamt. Några gillar att tävla, andra gillar att fika på cykelturen. Det är ju väldigt synd om dig att ALLA från stockholm är emot dig bara för att du bor på landet. Men det är ju såna vi är, riktigt elaka och trångsynta svin som stampar på stackars lantisar. De andra i sverige som inte tycker som du kommer säkert från stockholm de också. De bara ljuger, varför inte? Det är ju det som utmärker en "riktig" stockholmare. Tänk vad elaka de måste ha varit i Hammarbyklubben för tusen år sen. De där elitkillarna som inte ville cykla långsamt måste verkligen ha sårat dig något enormt. Men det här forumet ÄR inte Hammarby CK, och alla från stockholm var inte med i den klubben. Jag hoppas att du kan se förbi stadsgränser och landskap och lugna ner dig ett par snäpp. På Happy spelar det ingen roll var man bor.
Mvh Johan