Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skaning sa:När man inte kan handla av Aliexpress längre.
Var ska man då handla ?
Finns det någon bra butik där man kan samla sina inköp ?
Men köpa billigt går bra. Tänk ett steg längre istället.skaning sa:Klart man kan men är man inte sugen på att betala 80 kr extra för en billig pryl så.
NickPick sa:Men köpa billigt går bra. Tänk ett steg längre istället.skaning sa:Klart man kan men är man inte sugen på att betala 80 kr extra för en billig pryl så.
jonpon sa:På dx.com så skickar som allt man beställt i ett paket. Har handlat en del där, det tar ju som vanligt tid för grejorna att komma fram... Där tjänade man förut på att göra många små paketet...
jMats65 sa:jonpon sa:På dx.com så skickar som allt man beställt i ett paket. Har handlat en del där, det tar ju som vanligt tid för grejorna att komma fram... Där tjänade man förut på att göra många små paketet...
Då har de ändrat sina rutiner nyligen.
Jag köpte 6 artiklar i december. De skickades i fyra paket. Det första kom fram efter 5 veckor. Det sista efter 9 veckor.
Postgiro gick väl i graven för >10 år sedan...ForesterGuy sa:Så, då har jag fått ett paket som kostar 77,04 att ta emot. Jag noterar att de tar såväl Swish som betalkort, men inte postgiro, så då får det vara...
Cykloteket? Vad har de att erbjuda förutom dyra priser och mekaniker som inte kan prata svenska nuförtiden?hm sa:Tycker cykelcity och cykloteket är 2 bra butiker bla att samla sina köp i .
Men finns många flera .
Plusgiro låter inte lika kul i sammanhanget.ooms sa:Postgiro gick väl i graven för >10 år sedan...ForesterGuy sa:Så, då har jag fått ett paket som kostar 77,04 att ta emot. Jag noterar att de tar såväl Swish som betalkort, men inte postgiro, så då får det vara...
Låter som de flesta LBS:er.Getabocken sa:Cykloteket? Vad har de att erbjuda förutom dyra priser och mekaniker som inte kan prata svenska nuförtiden?hm sa:Tycker cykelcity och cykloteket är 2 bra butiker bla att samla sina köp i .
Men finns många flera .
Pfaff sa:Har just klickat hem en äkta kolfibersadelstolpe för $18 bara baffatt.
Få ser hur det landar. :-)
Jeppe_E sa:Pfaff sa:Har just klickat hem en äkta kolfibersadelstolpe för $18 bara baffatt.
Jodå, det kommer nog att göra ont när du landar ;)
Jeppe_E sa:Pfaff sa:Har just klickat hem en äkta kolfibersadelstolpe för $18 bara baffatt.
Jodå, det kommer nog att göra ont när du landar ;)
Ja, men Cykloteket var ju bra för bara ett par år sedan, med kunnig personal och ett genuint serviceintresse. Nu är det bara trötta rookies, känns det som.ooms sa:Låter som de flesta LBS:er.Getabocken sa:Cykloteket? Vad har de att erbjuda förutom dyra priser och mekaniker som inte kan prata svenska nuförtiden?hm sa:Tycker cykelcity och cykloteket är 2 bra butiker bla att samla sina köp i .
Men finns många flera .
JTF sa:Eller Lis. På Kina-vis.
Klickade hem en dyr styrstam från Tyskland, fick en piratkopia. Få se vad säljaren har för förklaring att komma med och annars om eBays money back guarantee är värd något...Pfaff sa:Har just klickat hem en äkta kolfibersadelstolpe för $18 bara baffatt.
Mayhem sa:Klickade hem en dyr styrstam från Tyskland, fick en piratkopia. Få se vad säljaren har för förklaring att komma med och annars om eBays money back guarantee är värd något...Pfaff sa:Har just klickat hem en äkta kolfibersadelstolpe för $18 bara baffatt.
Då leder jag med sjuttiofem kronor och tjugo öre :-)ForesterGuy sa:Så, då har jag fått ett paket som kostar 77,04 att ta emot. Jag noterar att de tar såväl Swish som betalkort, men inte postgiro, så då får det vara...
emmer sa:Då leder jag med sjuttiofem kronor och tjugo öre :-)ForesterGuy sa:Så, då har jag fått ett paket som kostar 77,04 att ta emot. Jag noterar att de tar såväl Swish som betalkort, men inte postgiro, så då får det vara...
Det värsta är att det går ju inte klura ut vad det är för något och vad tusan det gör i mitt namn - men det är väl bara att mailbomba postnords kundservice så de får göra lite nytta för de sjuttiofem kronorna de tar för att betala in tjugo öre (om det nu är något jag ska ha, kan inte påminna mig att jag peställt något...)
d_anders sa:Skickade de automatiskt via Estland eller bad du om det?
Pfaff sa:emmer sa:Då leder jag med sjuttiofem kronor och tjugo öre :-)ForesterGuy sa:Så, då har jag fått ett paket som kostar 77,04 att ta emot. Jag noterar att de tar såväl Swish som betalkort, men inte postgiro, så då får det vara...
Det värsta är att det går ju inte klura ut vad det är för något och vad tusan det gör i mitt namn - men det är väl bara att mailbomba postnords kundservice så de får göra lite nytta för de sjuttiofem kronorna de tar för att betala in tjugo öre (om det nu är något jag ska ha, kan inte påminna mig att jag peställt något...)
Och de små fiffiga liven verkar ha löst knuten, Estland är ju inom EU och inte lär väl miss Xue sälja för en kvarts miljon om året eller hur mycket det är, innan hon byter namn....
skaning sa:När man inte kan handla av Aliexpress längre.
Var ska man då handla ?
Kincop sa:Pfaff sa:emmer sa:Då leder jag med sjuttiofem kronor och tjugo öre :-)ForesterGuy sa:Så, då har jag fått ett paket som kostar 77,04 att ta emot. Jag noterar att de tar såväl Swish som betalkort, men inte postgiro, så då får det vara...
Och de små fiffiga liven verkar ha löst knuten, Estland är ju inom EU och inte lär väl miss Xue sälja för en kvarts miljon om året eller hur mycket det är, innan hon byter namn....
Från vilken handlare är detta paket beställt?
Aliexpress?
Pfaff sa:Kincop sa:Pfaff sa:emmer sa:Då leder jag med sjuttiofem kronor och tjugo öre :-)ForesterGuy sa:Så, då har jag fått ett paket som kostar 77,04 att ta emot. Jag noterar att de tar såväl Swish som betalkort, men inte postgiro, så då får det vara...
Aliexpress?
Aliexpress, ja.
marr sa:Pfaff sa:Kincop sa:Pfaff sa:emmer sa:Då leder jag med sjuttiofem kronor och tjugo öre :-)ForesterGuy sa:Så, då har jag fått ett paket som kostar 77,04 att ta emot. Jag noterar att de tar såväl Swish som betalkort, men inte postgiro, så då får det vara...
Aliexpress?
Aliexpress, ja.
Ali innefattar ganska många handlare..... 1 miljon kanske?