Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oavsett rubrik så fattade vi vad ts menade. Men du kände verkligen att du var tvungen? ?Bra rubrik!
![]()
Klämma Shimano
Det problem du skriver om i texten kan jag tyvärr inte hjälpa sig med. Men även jag har köpt fel. Det finns för många varianter.
Haha jag var två öl in och frustrerad ?Oavsett rubrik så fattade vi vad ts menade. Men du kände verkligen att du var tvungen? ?
Ja exakt en sån vill jag ha.. Men hittar inte att köpa någonstans… om de inte är en sån jag länkade till där uppe men inte säker på att den är rätt.. Den som Jonte länka ser också ut som ett alternativ men lika dyr som ett nytt växelreglage..
Om det är en M7000 du har så är det nog rätt.![]()
Shimano SLX - Bas för växelspak höger - Modell M7000 (SEK 155,00)
Bas för höger växelspak som passar modell Shimano SLX SL-M7000. Specifikationer Bottenöverdrag Passar SL-M7000 till höger Shimano SLX NOTERA: Se pdf-filen so...www.atredo.se
Eller kan den funka eller är de något annat ?
Ok cool! Ja jag tror de är m7000 de är 11 växladOm det är en M7000 du har så är det nog rätt.
10, 11 eller 12-växlat?
Mitt är inte ett mtbreglage. Det är för landsvägsväxlar.Ja exakt en sån vill jag ha.. Men hittar inte att köpa någonstans… om de inte är en sån jag länkade till där uppe men inte säker på att den är rätt.. Den som Jonte länka ser också ut som ett alternativ men lika dyr som ett nytt växelreglage..
Då hade iallafall jag lätt chansat på den.Ok cool! Ja jag tror de är m7000 de är 11 växlad