Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stort villhöverabstinens infinner sig. Kommer att bli snyggt.Sådär ja, nav hemma.
Däck a 200g beställda.
Fälgbeställning på g....
Lutar åt Nexties 1,9gs ekrar.
Visa bilaga 735249
Tjohoo
Det är visst nya nav påväg in som sannolikt ska paras med LBs 250gs coolfälgar, totalvikt ca1050g
Vilka är dom "lättaste" slanglösa 28mms-däcken som uppfyller moderna rullkrav?
Kör normalt pro one tle eller Vittoria....
Nu har vi fått fälgarna, gäller "bara" att mäta rätt så man slipper att slänga ekrar för 5000
Visa bilaga 745804
Ja, dom anger även erd för sina fälgar som i detta fallet är way off!LB har ju annars en tjänst (gratis) där de räknar ut ekerlängd åt dig. Du mailar in info om navet.
Vad använder du träpinnen till?Nu har vi fått fälgarna, gäller "bara" att mäta rätt så man slipper att slänga ekrar för 5000
Jag har mätt 595,5 & 596 med hm-brickor så säg 594,5 utan, blir då typ 593-93,5 som LB mäter( innerdia fälg).Hur fel var angivet erd jämfört med det du mätte upp?
Eftersom ekrarna är ca 50 mm korta tillsammans så spänner jag upp dom glappfritt mot pinnen för enkel mätning( bara 2 händer)Vad använder du träpinnen till?
Det borde jag ha förståttEftersom ekrarna är ca 50 mm korta tillsammans så spänner jag upp dom glappfritt mot pinnen för enkel mätning( bara 2 händer)
Vilka däck blev det.?
Dom levereras med extraIngen extra?
Är dina hjul färdiga?Ingen extra?
Enve ses raceday 29orVilka däck blev det.?
Nej inte än, har ju inte ens mätt fälgarna tillräckligt tillfredsställandeÄr dina hjul färdiga?
Det var det jag svarade påNej inte än, har ju inte ens mätt fälgarna tillräckligt tillfredsställande
Mena extra eker om/när det går oops vid bygget
Dubbelkolla nu och hon(hen) hade nog "bara" uttryckt sig luddigt, har beställt en av varje extra nu.Ingen extra?
Hur funkar hjulen?Nu har jag beställt ekrar!![]()
Bättre än nudelsallad..Plockepinn än så länge![]()
Hur går det för dig?Hur funkar hjulen?![]()
Perfekt, naven och fälgarna håller på att åldras i väntan på ekrarna...Hur går det för dig?
Tyvärr stationerad i soffan hemmaPerfekt med nya lätta hjul att pilla med när du kommer hem från GC![]()
JeppTesta mallis med mig om ett par månader![]()
Har ju inte så brottom.Fan va kul!
Helgen kommer inte alls kännas lång..![]()