Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rapha har bra 3/4 bibs. Fungerar på mina gubbknän.Jag gillar att köra 3/4 långa bibs - lite svårt att hitta bara. Rosebikes har ofta en modell i eget märke.
Fördelen är att dom alltid sitter bra på plats, lösa värmare glider lättare ner.
/A
Äh. I leran är alla kläder och cyklar bruna...Jag kör i skogen så de får gärna vara lite fräcka…
Då skulle jag rekommendera ett par knäskydd istället för värmare. Det finns många smidiga skydd idag som inte är i vägen men ger både värme och skydd.Jag kör i skogen så de får gärna vara lite fräcka…
De är bra - jag körde dem någon gång på vinterpendling till och med - inte för krashrisken utan som värmare..... Finns armbågsskydd i samma serie som är bra också.Då skulle jag rekommendera ett par knäskydd istället för värmare. Det finns många smidiga skydd idag som inte är i vägen men ger både värme och skydd.
Jag kör med ett par Dainese trail skins och märker inte av dem annat än att knäna håller sig varma och goa.