Kolla på cyclocross

ttfh

Aktiv medlem
Kolla på cyclocross
Imorgon börjar väl superprestige eller vad det heter. Är det nån som brukar följa detta? Man skall väl kunna streama det vad jag förstår.

Tips på lämplig öl för att komma i stämning välkomnas också...

Kolla på cyclocross
ttfh sa:
Imorgon börjar väl superprestige eller vad det heter. Är det nån som brukar följa detta? Man skall väl kunna streama det vad jag förstår.

Han som hade full koll på sådant är tyvärr bortmobbad ifrån forumet

Kolla på cyclocross
ttfh sa:

GCN Racing sänder Ethias Cross idag också, damernas race avslutades precis, herrarnas startar om en kvart typ.

Systemet har precis börjat sälja Rodenbach Grand Cru, lämpligare öl att dricka till crossäsongen än världens bästa Vlaams Rood Bruin? https://www.systembolaget.se/dryck/ol/rodenbach-127003

Kolla på cyclocross
Att MvDP är ett fenomen kan nog alla skriva under på men satan så mycket roligare det är att kolla nu när varken han eller WVA kör. Gällande killarna alltså. Tjejerna är alltid roliga att kolla på, ofta bra fajter. Kudos till tjejen som knuffade omkull sin motståndare vid starten.

Kolla på cyclocross
Ja, ska bli kul att se om Eli har något häng på Mathieu.

Sen blev jag impad av Pidcock, ett av de första cx-rejsen för säsongen och riktigt bra placering!

Tillbaka
Topp