Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror Rocket Ron / Maxxis Ikon / Continental X-King (fram)/Race King (bak) skulle fungera bra. Givetvis kan du ta dig runt på Thunder Burt och nu har de ju fixat massa med de elaka, blöta ställena så det är mer vänligt.Nickenike sa:@dileno Vilket däck skulle du välja för Kolmårdsbiken?
Kul med bilder från banan och stor eloge för er som bygger spångar för att skydda "lerhålen". Ska se om det blir av. Tackar för info.
Nickenike sa:@dileno Vilket däck skulle du välja för Kolmårdsbiken?.
kay sa:Nickenike sa:@dileno Vilket däck skulle du välja för Kolmårdsbiken?.
Själv får det bära eller brista med Racing Ralf bak, och Rocket Ron fram. Tror det kommer funka om det inte kommer massa regn i veckan ?
Tobbe A sa:Dagen före tävlingen ser det ut att bli uppehåll från regn men lite kyligt.
//Tobbe
Eveningstar sa:Jag såg en tjäder ett par kilometer från mål. Den stod på en stor sten och förde oljud typ 5 meter från spåret. Snacka om att ha urskogen nära inpå.
Kände dock inte för att stanna och fota, dels för att jag låg och fightades med en annan kille, och dels för att tjädrar är f*ing livsfarliga. :D