ostrand
Aktiv medlem
KOM på Strava
lite dumt att lägga en strava-sträcka över en sådan övergång.Visa bilaga 576695
Det är svårt ibland.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lite dumt att lägga en strava-sträcka över en sådan övergång.Visa bilaga 576695
Det är svårt ibland.
Fel designat segment typ.Visa bilaga 576695
Det är svårt ibland.
Nämen tack som frågar! Tog några veckor sedan lyfte strava flaggningarna så jag fick mina KOM till sist. Så fritt fram för resten av världen att klå mina mediokra tider.
Det går att anmäla segment av den sorten så de tas bortFel designat segment typ.
Borde finnas en funktion så man kan rapportera såna, är ju tyvärr, ganska vanligt.
Haha, Börjar du jaga hon utomlands är det både extremt roligt som oroväckande ?Väl i Sopot var det lätt att hitta hans favoritsträckor så om han fortsätter nästa år får jag kanske ta en cykelsemester till andra sidan Östersjön.
Hon har nog tempoben till skillnaden från annan kvinna som dök upp på fotografi ofta för ett antal år sedan.Vad tycker ni om detta?
ja, men oftast vill man ju att segment skaparen, ska justera segmenet, typ flytta starten eller slutet, skulle lösa många segment "problem". Brukar sköta de segment jag skapat så det funkar i verkligheten så att säga.Det går att anmäla segment av den sorten så de tas bort
Är väl inte så mycket att tycka om? Hon har cyklat en helt ok runda, och sen glömt av att stänga av garminen när hon lagt cykeln i bilen. Det är väl bara att flagga om du bryr dig om segmentet.Vad tycker ni om detta?
Distribuerade system. Troligen är noderna inte helt synkade och din lokala nod visar bara unionen på lokala noden och resten. För någon annan som inte har samma lokala nod som dig, så finns du inte. Har ingen aning om hur deras arkitektur ser ut, men det är iaf min gissning.Lånar tråden lite, Är de någon här som vet varför ? kommer upp på strava när man har tagit ett KOM, jag går in på segmentet och ser att min tid är snabbast med endå får jag ingen ?, hänt mig flera gånger.
Du har inte gömt dig på Strava? "Who can see this effort?" Måste såklart vara "everybody".Lånar tråden lite, Är de någon här som vet varför ? kommer upp på strava när man har tagit ett KOM, jag går in på segmentet och ser att min tid är snabbast med endå får jag ingen ?, hänt mig flera gånger.
Den är på "evertbody".Du har inte gömt dig på Strava? "Who can see this effort?" Måste såklart vara "everybody".
Det kan vara att du har "hide start & finish" (eller vad nu funktionen heter) påslagen. Det ställer till det med topplistor och vad som visas publikt. Om start eller stopp döljandet sker i ett segment så kan du bara se resultatet själv, men det blir inte officiellt. Detta går att gå in och stänga av på turer du gjort, alltså du kan städa i dina egna turer/historik och vips så kommer resultaten att synas för alla och dina placeringar och KOM's kommer ordna upp sig.Lånar tråden lite, Är de någon här som vet varför ? kommer upp på strava när man har tagit ett KOM, jag går in på segmentet och ser att min tid är snabbast med endå får jag ingen ?, hänt mig flera gånger.
Okej, vart går jag in då och städar upp de? ?Det kan vara att du har "hide start & finish" (eller vad nu funktionen heter) påslagen. Det ställer till det med topplistor och vad som visas publikt. Om start eller stopp döljandet sker i ett segment så kan du bara se resultatet själv, men det blir inte officiellt. Detta går att gå in och stänga av på turer du gjort, alltså du kan städa i dina egna turer/historik och vips så kommer resultaten att synas för alla och dina placeringar och KOM's kommer ordna upp sig.
Välj tur, klicka på tre prickarna högst upp till höger, välj "edit map visibility", dra ner reglaget till "off" om det inte redan är det, klicka "save" – KlartOkej, vart går jag in då och städar upp de? ?
På turen fattar jag men under vadå?
Ja nästan så ? men nu tror jag att jag har löst de ?Utvecklar lite:
Min erfarenhet är att när man går in direkt efter att turen laddats upp blir det konstigt. Om man tar en dusch, äter något och sen tittar så ser allt korrekt ut. Det är precis som att man sabbar något genom att gå in och titta direkt...?
Tack ??Välj tur, klicka på tre prickarna högst upp till höger, välj "edit map visibility", dra ner reglaget till "off" om det inte redan är det, klicka "save" – Klart
Jo, händer ofta, särskilt senaste veckan. I gång i veckan sa strava processing achivment. Men jag gör som regel refresh achivment i strava på datorn. Då blir det alltid rätt.Utvecklar lite:
Min erfarenhet är att när man går in direkt efter att turen laddats upp blir det konstigt. Om man tar en dusch, äter något och sen tittar så ser allt korrekt ut. Det är precis som att man sabbar något genom att gå in och titta direkt...?