Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En lika usel idag på Schweiz Runt.
Nä! Jag gillar det inte (när han kommenterar).Tycker ni att Fomin är bra?
Kanske inte tittar på knapptrycket, utan på den ändrade kadensen.En sak som stör mig riktigt mycket är när de säger saker som de absolut inte kan se, bara för att hålla ljudströmmen konstant. En sådan sak är "nu växlar XX till en tyngre/lättare växel". På gamla tiden med ramväxlar kunde man se det men nu med ett tryck på en knapp....?
Vacchi har även haft koll på var kedjan ligger på kassetten. Otroligt öga för detaljer, den mannen.Kanske inte tittar på knapptrycket, utan på den ändrade kadensen.
I så fall har han bristande kunskap i svenska språket, flera gånger har jag hört "nu växlar han upp/ned".Kanske inte tittar på knapptrycket, utan på den ändrade kadensen.
Nej Vacchis nästa kommentatering (?) är ju touren. Han sparar rösten.Har Vacchi och Adamson slutat?
Kommenterade han inte några andra större endagarslopp också i våras, tex Strade Bianche, Fleche Wallone och Amstel Gold Race, eller minns jag galet?Vacchi verkar bara köra Grand Tours och monumenten numera, resten får B-laget ta hand om.
Jo, kanhända han tar några av de andra större endagarsloppen också.Kommenterade han inte några andra större endagarslopp också i våras, tex Strade Bianche, Fleche Wallone och Amstel Gold Race, eller minns jag galet?
Ärligt talat ingen större fantast av Fomin.Tycker ni att Fomin är bra? Nu var det visserligen 11 år sedan det skrevs här ovan men han är ju en gåta, förvirrad, säger saker han dementerar senare, för snabb ofta, talar emot sig själv, ser saker han inte kan se som skrivs ovan.
Plötsligt är han tyst, mitt i en mening, länge...... fipplar han privat med telefonen eller vad gör han?
Sen Humle och Dumle som brukar kommentera mountainbike mellan varven som dyker upp på lvg ibland är ju också rätt kass, men de får kanske fasas in. Inte lätt att axla Vacchi´s och Adamssons mantel direkt.....