Köp av inomhuscykel
Tips och råd vis köp av inomhuscykel.
Är i 30 års åldern och bor i en lägenhet med småbarn. Har tidigare spenderat tiden på landsvägen för motion men saknar tid och utrymme för detta med småbarnslivet och överväger nu därför att köpa en inomhuscykel.
Får inte plats med en racercykel kopplat till zwift.
De två jag hittat som verkar intressanta i dagsläget är Spinstar maestro med svänghjul 22kg vs FTR gymstick svänghjul 18kg.
Är dessa något att ha eller bör jag kika på annat? Isf vilken är att föredra?
Har kikat en del efter begagnade som är till salu men hittar inget i närheten.
Tack på förhand :)!
www.sportig.se
www.sportics.se
Är i 30 års åldern och bor i en lägenhet med småbarn. Har tidigare spenderat tiden på landsvägen för motion men saknar tid och utrymme för detta med småbarnslivet och överväger nu därför att köpa en inomhuscykel.
Får inte plats med en racercykel kopplat till zwift.
De två jag hittat som verkar intressanta i dagsläget är Spinstar maestro med svänghjul 22kg vs FTR gymstick svänghjul 18kg.
Är dessa något att ha eller bör jag kika på annat? Isf vilken är att föredra?
Har kikat en del efter begagnade som är till salu men hittar inget i närheten.
Tack på förhand :)!
Spinstar Maestro Spinningcykel – Prisvärd topmodell
Bäst i test! Spinstar får ett mycket högt betyg i Pricerunners stora test av spinningcyklar och fick priset "bästa budgetval". Toppmodellen med 22 kg tungt...
Gymstick FTR Spinningcykel
Produktinformation och egenskaper Steglös manuell motståndsjustering Svänghjul på 18 kg, med tvåvägspedal och remdrift Mätare: batteridriven LCD-display Mätarfunktioner: träningstid, distans, hastighet, energiförbrukning, puls och skanning Hornhöjd- och distansjustering förkromad vev i 3 delar...