> Oskar skrev:
> --------------------------------------------------
> > STIZZE, du är helt besatt av Cannondale.
>
> Är man sponsrad så är man.
Det har ingenting med det att göra och det vet du, jag har gillat cannondale från första början. Jag har ägt cannondales sen 1997 och även om jag inte tävlat/tränat så mkt på många år så har jag aldrig slutat använda cyklarna. Och jag har aldrig slutat vara nöjd med dom, jag har alltid haft mitt absoluta fulla förtroende för cyklarna oavsett vad det sitter för komponenter på dom.
Johel kanske kommer få samma intresse, det vet varken vi eller ni nånting om, och det är klart han vill höra alla åsikter om alla typer av cyklar i detta läge. Så ge honom alla tips ni kommr på och vad ni rekommenderar istället för att rata ett riktigt fint cykelmärke. Killen kanske värderar att cykel ska se snygg ut också exempelvis, och där är radon ett riktigt dåligt alternativ, enl mig iaf och veterligen många.
> fredrikw skrev:
> -------------------------------------------------------
> Har man ekonomiska intressen i en fråga är det inte dumt att det är tydligt, speciellt om man ger > rekommenderar till nybörjare.
Vad får dig att tro att jag tjänar en spänn av att någon köper en cannondale? Det är helt absurt att du tror att jag får någon typ av ekonomisk hjälp om jag råkar rekommendera cykelmärket och någon köper.
johel skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack för alla svar, men fastnade mest för
>
http://bikes.pitpro.se (Pit pro SF1- pro lite)
Jag hade också pitpro på tapeten när jag valde cykel 2010, det är ett budgetmärke men jag tycker dom är snygga också vilket jag iaf för mig är värt en del för att trivas.
Köp cykeln som magkänslan säger bara så blir du nöjd