Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du får nog förklara mer, för det låter inte som några problem tycker jag.Har googlat och googlat men utan att hitta på någon grupp eller reglage/ok-kombo som passar på min gamla omoderna PM-ram. Finns det? Finns lösning?
Sti-reglage med hydrauliska bromsar är väl egentligen vad jag är ute efter och det lyckas jag inte hitta med ”omoderna” fästen. Dvs. PM. Alla grupper jag hittar är för DM eller vad det heter.Du får nog förklara mer, för det låter inte som några problem tycker jag.
Sram har reglage tillsammans med PM-ok. Eller så byter du bara ok till valfri grupp.Sti-reglage med hydrauliska bromsar är väl egentligen vad jag är ute efter och det lyckas jag inte hitta med ”omoderna” fästen. Dvs. PM. Alla grupper jag hittar är för DM eller vad det heter.
Inbillar mig att det är olika infästningar för slangen i nya och gamla? Vad heter en 2x10/11-grupp motsvarande tiagra från Sram?Sram har reglage tillsammans med PM-ok. Eller så byter du bara ok till valfri grupp.
Gjorde så på ett cykelbygge, bytte bara ok istället för att leta adaptrar.
Kan man ta mtb-ok?Sram har reglage tillsammans med PM-ok. Eller så byter du bara ok till valfri grupp.
Gjorde så på ett cykelbygge, bytte bara ok istället för att leta adaptrar.
Kör ett par Level TL-ok på en Apex-grupp.Kan man ta mtb-ok?
+1Som @moros skriver. Köp den grupp du vill ha, komplettera med ett par mtb-ok.
Jag bytte inte slang utan lät den från 2015 sitta, så det kan säkert påverkat, det var ett mtb-ok jag bytte till. Tack vare att jag fick loss skruven när oket var avmonterat så slapp jag felsöka vidare.Kan väl påtala att jag provat med ett gäng olika kombinationer av reglage och ok, men det kan såklart kanske finnas kombinationer som jag inte känner till eller provat.
Det jag hört är att BH90-slangen kom till för att ge bättre bromsverkan på landsvägsreglage. Körde du med 59- eller 90-slang när du bytte ok @Der Kaiser? Vet inte om det har så stor effekt, men skulle kunna bidra om du körde landsvägsreglage med mtb-ok eventuellt.