Köper man en hoj man inte kan individanpassa?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis som det står så kan du inte höja hur mycket som helst då stammen bör sitta mestadels runt styrröret. Ett annat alternativ är ju att skaffa en styrstam som är mer uppåtvinklad eller styre med mer rise. Det finns även gaffelrörsförlängare som gör att du kan montera stammen högre.Sen se bild nedan. Man kan alltså köpa en cykel nuförtiden men inte individanpassa styret?![]()
Det går även att byta styre till ett med högre rise så får man högre effektiv höjd.Visa bilaga 764381
Det är denna du har? I så fall har du en centimeterstor spacer under styrstammen. Den kan du flytta och sätta ovanför styrstammen för att sänka styret en centimeter, men i övrigt finns det inte några justeringsmöjligheter. Vill du höja styret är det byta styrstam som gäller.
Finns Ergotec stam höjdare på befintligaVisa bilaga 764381
Det är denna du har? I så fall har du en centimeterstor spacer under styrstammen. Den kan du flytta och sätta ovanför styrstammen för att sänka styret en centimeter, men i övrigt finns det inte några justeringsmöjligheter. Vill du höja styret är det byta styrstam som gäller.
Just det, jag har ju själv sådan som jag fick använda när jag hade frusen skuldra.Finns Ergotec stam höjdare på befintliga
höjs ca 80 mm såg velo-store hade sådana.
Själv har jag ergotec4 Buegel Cantry styre för märker att man inte riktigt på äldre dar kan riktigt vara framåt lutande märks mest med motorsåg vill upp från magen typiskt för mig 61 år gammal gubbe men annars hänger man med.Just det, jag har ju själv sådan som jag fick använda när jag hade frusen skuldra.
Ahead Adapter 1 1/8" - Ergotec
www.ergotec.de
Skulle man vilja sänka styret så kan man väl vända styrstammen upp-och-ner.Det är denna du har? I så fall har du en centimeterstor spacer under styrstammen. Den kan du flytta och sätta ovanför styrstammen för att sänka styret en centimeter, men i övrigt finns det inte några justeringsmöjligheter. Vill du höja styret är det byta styrstam som gäller.