Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
CRC eller wiggle. Är samma företag.Jag ska kolla måtten men jag tror tyvärr att det är 30,9mm på cykeln. Sen misstänker jag att det finns en fysisk begränsning i hur lång den kan vara totalt så det behöver nog vara något i de kortare klasserna.
Vart hittar man bra priser på BrandX stolpen?
Jag ska kolla måtten men jag tror tyvärr att det är 30,9mm på cykeln. Sen misstänker jag att det finns en fysisk begränsning i hur lång den kan vara totalt så det behöver nog vara något i de kortare klasserna.
Vart hittar man bra priser på BrandX stolpen?
Generellt är det inte speciellt svårt, om ramtillverkaren har tänkt till så brukar det vara smidigt. Men du kan ju ha otur och ha en ram med sämre lösning av vajer-dragningen.Hur pillrigligt är det att installera med intern dragning? Cykeln är ju förberedd för det men det innebär ju inte att det är enkelt att få höljet att hitta fram. Är det värt att lägga lite pengar på en elekrisk stolpe och slippa alla problem med installation? Såg att Magura har en som inte kostar en förmögenhet, bara som en halv cykel. Är de något att ha?
www.bike-discount.de