Köpråd epic 7

Köpråd epic 7
Vad vill du veta? Säker du vill ha Epic och inte Evo? Och hur ska den användas? Ska du tävla?

Har en Evo 7 och inte kännt minsta behovet att uppgradera sen den kom hem :)

Köpråd epic 7
Vad vill du veta? Säker du vill ha Epic och inte Evo? Och hur ska den användas? Ska du tävla?

Har en Evo 7 och inte kännt minsta behovet att uppgradera sen den kom hem :)
Jag kör endel långlopp i motionsklassen plus vasan och hemma är det lätt/medel xc .. jag var först inne på wc men är super nöjd med min epic och ska fortsätta så

Köpråd epic 7
Cyklar väl rätt likt det du beskriver även om jag inte cyklar lopp. Har en Epic 7 med GX AXS + och Brain fram + bak. Är väldigt nöjd med min och har inte något negativt att säga annat än att det kostar lite när dämparna behöver servas. Vet att Brain är en vattendelar, men jag gillar att inte behöva fundera över lockout osv, bara att cykla :)

Köpråd epic 7
Cyklar väl rätt likt det du beskriver även om jag inte cyklar lopp. Har en Epic 7 med GX AXS + och Brain fram + bak. Är väldigt nöjd med min och har inte något negativt att säga annat än att det kostar lite när dämparna behöver servas. Vet att Brain är en vattendelar, men jag gillar att inte behöva fundera över lockout osv, bara att cykla :)
Ah intresant .. comp expert eller pro ? Håller helt med ang. Brain även om jag bara har brain bak ... har du kört 2018 års modell ? Stor skillnad ?

Köpråd epic 7
Inte relevant för ts kanske, men min kompis köpte just en Epic 8 Pro med flight attendant fram + bak som vasa hoj. Grymt att Specialized verkar ha övergett brain

Köpråd epic 7
Jag köpte en nästan likadan som du äger epic7 expert 2023... hitils nöjd som få

Tillbaka
Topp